Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:14:19 GMT

آخربن وضعیت خسارات وزش تندبادهای شدید در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۹۰۳۸

آخربن وضعیت خسارات وزش تندبادهای شدید در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی آخرین وضعیت خسارات وزش تندبادهای شدید در استان را تشریح کرد.

محمدباقر هنربر سه شنبه شب، ۲۳ فروردین ماه در گفت‌وگوی خبری، با اشاره به صدور هشدار جوی شماره پنج از سوی اداره کل هواشناسی استان و سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: وزش باد شدید و تندبادهای لحظه‌ای که میانگین سرعت باد به ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده، در نقاط مختلف استان خساراتی را به بار آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به فوت یک فرد و مصدوم شدن پنج فرد دیگر در اثر وزش باد شدید در استان، افزود: سه نفر بر اثر ریزش آوار و تخریب دیوار ناشی از وزش باد در هادیشهر مصدوم شده بودند که یک نفر به صورت سرپایی درمان شده و دو نفر به بیمارستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک فرد دیگر بر اثر ریزش آوار در ایلخچی و یک فرد دیگر در روستای مایان تبریز مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

هنربر گفت: شکسته شدن یک درخت تنومند در بازار تاریخی تبریز نیز جان یک فرد ۴۰ ساله گرفته و شکستن درختان دیگر در شهرستان اسکو، خساراتی را به بار آورده است.

وی افزود: وزش باد شدید باعث شده تا برق ایستگاه‌های پمپاژ آب خط انتقال زرینه رود قطع شود که با تلاش همکاران شرکت برق این موضوع حل شده اما احتمال افت فشار آب در بخش‌هایی از شمال تبریز وجود دارد.

وی با اشاره به اصلاح تعدادی از تیربرق‌های روستاهای مرند، گفت: تاکنون از سایر شهرستان‌های استان خسارتی گزارش نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تندباد وزش باد شدید بازار تاریخی تبریز وزش باد یک فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی

سردار محمدی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سایه تلاش‌های مضاعف پلیس استان و رعایت آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش و همچنین افزایش ۲۱ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است. 

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در فروردین‌ماه امسال خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بود که امیدواریم با همین روند تا پایان سال ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس استان موضوع سرقت‌ها است افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده چرا که پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی در سطح استان بیش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی