Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز  در دیدار با مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و مدیران آب و برق استان  طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از به وجود آمدن شرایط این دیدار، شرکت های متولی تأمین و توزیع آب و برق مردم را مورد قدردانی قرار داد و اظهار داشت: شما رسالتی خطیری را به عهده گرفته اید و باید در ادای این رسالت به شایسته ترین نحو اقدام کنید که  تاکنون در این عرصه شاهد فعالیت های مطلوب و خداپسندانه ای بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز در همین راستا با اشاره به اینکه در سال های اخیر با توجه به خشکسالی های سنواتی شاهد اقدامات جهادی از سوی مسئولین بوده ایم، به اثر بخشی این خدمات در جامعه اشاره نمود و افزود: در جامعه اسلامی مسئولین ما تلاش می کنند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند و مردم قدرشناس نیز به خوبی این مطلب را درک کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس  تصریح کرد: بسیاری از علوم اجتماعی و انسانی ما بازگشت به اخلاق و اصول آن دارد که فرهنگ اجتماعی نیز از این حیث مستثنی نیست. بنابراین برای ساختن فرهنگ یک جامعه، ابتدا باید اخلاق را در جامعه نهادینه کرد.  

امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطر نشان کرد: ما در قبال خدا و مردم مامور به انجام وظیفه هستیم و باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

 آیت الله  دژکام افزود: باید به سند نقشه مهندسی فرهنگی جدی تر نگاه کنیم. باید در بخش مدیریت فرهنگ مصرف برنامه ارائه شود.

نماینده  ولی فقیه و امام جمعه شیراز با اشاره به اصل عدالت در توزیع آب و برق گفت:  آب و برق به درستی مصرف نمی شود و باید کارگروه هایی در این زمینه تشکیل شود که بتواند الگوهای صحیح را ارائه کند. مجموعه های آب و برق باید الگوهای مناسبی برای دیگر سازمان ها در فرهنگ سازی مصرف باشند.

تاکید مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس بر اقدامات تحول آفرین برای تامین و انتقال برق

مهندس یدالله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس نیز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر لزوم اقدامات تحول آفرین برای تامین و انتقال برق پایدار در فارس و جنوب کشور تاکید کرد و اظهار داشت : ما از همه ظرفیت های قانونی پیش رو در این عرصه بهره گیری می کنیم ، توسعه فعالیت‌های فرهنگی در کنار مدیریت فنی و جهادی رویکردی مناسب برای تامین و انتقال برق در استان فارس است .

حقیقی در این دیدار که با حضور مدیران شرکت های توزیع برق شیراز و استان فارس و مدیران شرکت های آب و فاضلاب شیراز و استان و همچنین مدیران مجتمع آموزشی و فرهنگی صنعت آب و برق و شرکت تولید و بهره برداری برق فارس و معاونین شرکت برق منطقه ای انجام گرفت ، افق پیش رو برای تولید و تامین و انتقال برق در استان فارس را افقی روشن و درخشان توصیف کرد و گفت: ما در این عرصه به حمایت و همراهی آیت الله دژکام و روحانیت و خطیبان نماز جمعه در همه مناطق و شهرستان ها دلگرم هستیم و آن را لازمه کار جهادی در این عرصه می دانیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس ، کار تبلیغی و فرهنگی را لازمه پیشرفت در هر عرصه ای از خدمت دانست و گفت: گاه اثر کلام و سخن صاحبنظران و صاحبان فکر و اندیشه و معتمدان مردم برای صرفه جویی در مصرف بسیار نافع و نافذ است ، تاکید و توصیه به پرهیز از اسراف در آموزه های دین مبین اسلام به آن توجه شده و مردم بسیار راغب و مشتاق هستند که این سخنان و تاکیدات و سفارشات را از زبان روحانیت و متولیان دین و آیین و شریعت اسلامی بشنوند و به آن عمل کنند.

مهندس حقیقی گزارشی از پیشرفت طرح های عمرانی و اقتصادی در حوزه تامین و انتقال برق در استان فارس و جنوب کشور نیز ارایه داد و گفت: همه این اقدامات با حمایت و همراهی و همدلی و هم افزایی مجموعه مدیریتی استان محقق شده است ، تفکر جزیره ای در عرصه خدمت در شرکت برق فارس جایگاهی ندارد و ما معتقدیم کار گروهی و برخاسته از نظر جمعی همیشه می تواند در این عرصه راهگشا باشد.
 

برچسب‌ها شرکت برق منطقه ای فارس انرژی برق لطف الله دژکام مصرف بهینه برق فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای فارس انرژی برق لطف الله دژکام شرکت برق منطقه ای فارس انرژی برق لطف الله دژکام مصرف بهینه برق فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تامین و انتقال برق امام جمعه شیراز استان فارس آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد

مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد که با حضور مدیر روابط عمومی این شرکت صورت گرفت، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.

او تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.

مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد