Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضخامت لايه هاي رنگ محصولات گروه خودروسازي سايپا كاملا استاندارد و حتي بالاتر از اعداد مصوب و تكليف شده است.

به گزارش سايپانيوز، گروه خودروسازي سايپا همواره در بخش رنگ خودرو پيشتاز بوده و در رنگ آميزي بدنه هاي توليد از ربات هاي پيشرفته و رنگ هاي پايه آب و حلال مطابق با آخرين تكنولوژي روز صنعت خودروسازي استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه خودروسازي سايپا سعي و تلاش كرده كه با هدف ارتقاي كيفيت، تمام استانداردهاي مربوط به توليد خودرو را رعايت كند و حتي فراتر از استانداردهاي محول شده، حركت كند. حوزه رنگ نيز از اين قاعده استثناء نيست به گونه اي كه اين مجموعه ضمن استفاده از بهترين نوع رنگ، ضخامت لايه هاي رنگي را به طور كامل رعايت كرده است.

ضخامت رنگ خودرو در محصولات سايپا به صورت روزانه و مستمر در هر شيفت كنترل مي شود و گزارش ها، به صورت مستند وجود دارد. از اين رو تمام اقدام هاي كه در اين خصوص انجام مي شود بر اساس اصول و قواعدي است كه تمام خودروسازان جهاني دنبال مي كنند.

با توجه به اطمينان از وضعيت رنگ محصولات سايپا، اين مهم (رنگ خودروها) در محصولات سايپا بين 3 تا 5 سال گارانتي دارد، لذا تمام مشتريان اين مجموعه مي توانند به رنگ خودروهاي خود اطمينان كامل داشته باشند.

تاكيد مي شود ضخامت قابل قبول رنگ خودروها مطابق با استانداردهاي روز دنيا بين 80 تا 140 ميكرون است كه اين ضخامت از بخش هاي رنگ ED، آستر، رويه و كلر تشكيل شده است، از آنجا كه گروه خودروسازي سايپا در اين حوزه سرمايه گذاري مناسبي انجام داده است، در تمام محصولات ضخامت رنگ بين 100 تا 120 ميكرون است.

شايان ذكر است فيلمي در فضاي مجازي منتشر شده كه در آن، ضخامت لايه هاي رنگ محصولات گروه خودروسازي سايپا، زير سوال رفته است. توضيحات ياد شده گواه آن است كه ادعاها نسبت به پايين بودن ضخامت رنگ محصولات سایپا به هيچ عنوان صحت ندارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا رنگ محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: غافلگیری سایپا برای متقاضیان خودروی ساینا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229187 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)