Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ضامن فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی گچساران انجام و ۵۲۲ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شدند.

 سرپرست اداره صنعت معدن تجارت گچساران با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۴۴ مورد گشت مشترک انجام شد، تصریح کرد: افزون بر ۳۶۰ مورد گزارش مردمی  برای پیگیری به این دستگاه اطلاع رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضامن فرعنوان کرد: در همین مدت زمان در گچساران ۳ مورد کشفیات قاچاق کالا، ۱۲۰ واحد صنفی پلمپ و اصناف متخلف ۶۴ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال جریمه شدند.

 وی گفت: از دیگر اقدامات صنعت معدن تجارت این شهرستان در سال ۱۴۰۰ می توان به ۳۸ مورد اصلاح و تمدید جواز تاسیس، صدور ۶ مورد اصلاح پروانه بهره برداری، صدور ۱۱۰ تایید سوخت واحدهای صنعتی، ۱۲۳ مورد بازدید میدانی از واحدهای صنعتی ، صدور ۴۰ مجوز مشاغل خانگی اشاره کرد.

 سرپرست صنعت معدن تجارت گچساران با اشاره به پرداخت ۲۵ مورد تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته به متقاضیان در این شهرستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته۳ انتخابات اتحادیه برگزار و ۳۹۶ مورد گواهینامه نامه پایان دوره صادر گردید.

 ضامن فر بیان کرد: در راستای تنظیم بازار در سال گذشته ۸۸۴ تن کالاهای اساسی و مورد نیاز در گچساران وصول و توزیع شده است.

 وی افزود: این کالاها شامل بیش از ۳۰ تن مرغ، ۱۵۰ تن شکر، ۳۹۴ تن برنج، ۵ تن گوشت قرمز، ۸۵ تن قند و ۲۲۰ تن روغن بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست اداره صنعت گچساران پلمب واحد صنفی متخلف توزیع کالای اساسی بازار سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر