Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ناگلزمن خود نیز می‌داند که در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ نتوانسته به اهداف معین شده این باشگاه، دست پیدا کند.
به گزارش آریا، بایرن مونیخ بعد از شکست 1-0 در خانه ویارئال، نتوانست در آلیانتس آرنا نتیجه را جبران کند. خیلی ‌ها انتظار داشتند هم‌چون مرحله قبل و رویارویی با سالزبورگ، بایرن مونیخ بتواند انتقام سختی از ویارئال بگیرد اما کوسه‌های سرخ نتوانستند زیردریایی زرد مستحکم را نابود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد بایرن مونیخ در این مسابقه، خیلی تفاوتی با رویکردشان در بازی رفت نداشت. در واقع بایرن مونیخ در بدترین مقطع از فصل دچار افت شده است و یولیان ناگلزمان یکی از مقصران افتِ اخیر بایرن است. 
حال یولیان ناگلزمن که در اولین فصل حضور خود در بایرن مونیخ تجربه ناموفقی را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشته و با بایرن مقابل ویارئال از دور این رقابت‌ها به کنار رفت، پس از پایان بازی در مصاحبه‌ای در مورد نمایش بایرن مقابل ویارئال و نرسیدن آن‌ها به اهدافشان در این فصل صحبت کرده است. ناگلزمن در این مصاحبه گفت:
بازی اول کلیدی بود، ما در آنجا به اندازه کافی خوب نبودیم. امروز یکی از بهترین بازی‌های خود در چند هفته اخیر را انجام دادیم. ما از همان ابتدا حریف را تحت فشار زیادی قرار دادیم. ایجاد موقعیت در برابر چنین دفاع عمیقی سخت است. نیمه نهایی همیشه حداقلی‌ترین هدف ما است. ما نتوانستیم به آن برسیم. تنها قهرمانی در لیگ برای بایرن مونیخ کافی نخواهد بود.
ناگلزمن در مورد موقعیت از دست رفته توماس مولر در نیمه دوم و گل تساوی ویارئال در دقیقه 88، گفت: توماس باید آن را گل می‌کرد. شما تعداد زیادی از این موقعیت‌ها را به دست نخواهید آورد. گل ویارئال؟ ما جلو کشیدیم و فضا (پشت سر خود) را باز و آزاد گذاشتیم. این (گل) خیلی تلخ بود. 
ناگلزمن در مورد وضعیت دشواری که پس از این نتیجه در چند هفته آینده تجربه خواهد کرد، گفت: من نمی‌ترسم. چیز‌های بدتری نیز در جهان وجود دارند.
همچنین گفتنی است، یولیان ناگلزمان در مصاحبه خود اعلام کرد که لوکاس هرناندز را به دلیل مصدومیت تعویض کرده است.
ضعف خط دفاعی یکی از اصلی‌ترین عیب‌های بایرن مونیخ ناگلزمان است. بایرن مونیخ پس از لو دادن توپ، همیشه در ضدحملات آسیب‌پذیر می‌شود و فقدان یک رهبر در خط دفاعی باواریایی‌ها کاملا به چشم می‌آید. حتی روی گل ساموئل چوکووئزه به بایرن مونیخ هم همین سناریو تکرار شد؛ خط دفاع بالا و ناهماهنگ بایرن در ضدحمله کاملا آشفته به نظر می‌رسید و ساختار درستی نداشت.
حریف بایرن مونیخ اگر ساختار دفاعی خوبی نداشته باشد، بیچاره می‌شود اما باگ سیستم ناگلزمن در برخورد با اولین تیمی که ساختار دفاعی منظم و نفوذناپذیری داشت، مشخص شد. چنین حریفانی با بستن راه‌های نفوذ، به ضدحملات و اشتباهات حریف دل‌خوش می‌کنند و با توجه به ضعف دفاعی بایرن مونیخ، استفاده از این موقعیت‌ها نمی‌تواند خیلی سخت باشد. ویارئال در دو بازی رفت و برگشت کاملا با برنامه و هدف ظاهر شد؛ حفظ ساختار منسجم در دفاع و استفاده از اشتباهات بایرن مونیخ در خط دفاعی که کم هم نبودند. 
تیم اونای امری سعی کرد تمام فضاهای نفوذ بایرنی‌ها را ببندد و به آن‌ها اجازه نفوذ ندهد. گل آن‌ها در بازی رفت، با استفاده از ناهماهنگی میان مدافعان مرکزی به ثمر رسید و گل ویارئال در آلیانتس آرنا روی یک انتقال تهاجمی وارد دروازه مانوئل نویر شد. بایرن خوش‌شانس بود که در دیدار رفت، شکست سنگین‌تری نخورد. مانوئل نویر از گافی که در وسط زمین داد، قسر در رفت و گل تماشایی فرانسیس کوکلین هم به شکلی سخت‌گیرانه آفساید اعلام شد.
در مراحل حساس حذفی لیگ قهرمانان اروپا، همیشه عنصر تجربه می‌تواند تعیین‌کننده باشد. طی سال‌های اخیر، همیشه پدیده‌هایی بوده‌اند که اسیر تجربه‌ی تیم رقیب شده‌اند و این بار این اتفاق برای بایرن مونیخ افتاد. یولیان ناگلزمان در همان کنفرانس‌های خبری، بی‌تجربگی‌اش را نشان داد. در نشست خبری بازی رفت، سرمربی جوان بایرن مونیخ گفت قرار نیست در دلاسرامیکا مقابل ویارئال سورپرایز شوند. 
اونای امری که تجربه بالایی دارد و سال‌ها در بزرگ‌ترین میادین حضور یافته، به خوبی بایرن مونیخ را سورپرایز کرد اما ناگلزمان بازهم حریف را دستِ کم گرفت. در نشست خبری بازی برگشت، ناگلزمان گفت انتقادات برایش مهم نیست چون الماس تحت فشار شکل می‌گیرد و تیمش باید ویارئال را بابت فرصت‌سوزی‌هایش تنبیه کند! این حرف‌های ناپخته‌ی ناگلزمان می‌تواند ما را به یاد مشاوران انگیزشی که یک مشت حرف کلیشه‌ای و به‌دردنخور تحویل ملت می‌دهند، بیندازد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناگلزمن اونای امری بایرن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود

به گزارش ورزش سه، ماتیس دی لیخت دلتنگ آژاکس است. مدافع میانی هلندی بایرن مونیخ می‌خواهد دوباره برای تیمی بازی کند که در آن فوتبالش را شروع کرد. 

او در این رابطه می‌گوید: «من اغلب به بازگشت فکر می‌کنم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

دلیخت در 5 مارس 2019 در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تاریخی 1-4 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. پنج هفته بعد، در 16 آوریل، او گل پیروزی بخش مقابل یوونتوس تورین (1-2) را به ثمر رساند که به معنای اولین راهیابی آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1997 بود.

در همان تابستان او با یوونتوس قرارداد امضا کرد و سه سال بعد، در سال 2022، راهی بایرن مونیخ شد، جایی که تا سال 2027 قرارداد دارد. 

پنج سال پس از ترک آمستردام، او به صراحت اعلام کرد که دلش برای این تیم تنگ شده است: «از انتخاب‌هایم بسیار خوشحالم. در ایتالیا و آلمان عنوان قهرمانی را کسب کردم. فکر می‌کنم برای یک بازیکن 24 ساله همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در مجموع حدود ده سال برای آژاکس بازی کردم. البته دلم برای همه افرادی که در آنجا ملاقات کردم و بازیکنانی که با آنها بازی کردم، تنگ شده است. این مقطع خوبی در تاریخ باشگاه نیست و دیدن این وضعیت آژاکس دشوار است و حالم بد می‌شود.»

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم