Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:21:26 GMT

پایش جدی واحدهای تولیدی راکد استان همدان آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۹۸۵۵

پایش جدی واحدهای تولیدی راکد استان همدان آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، ظاهر پورمجاهد در سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت:هشت واحد تولیدی و صنعتی استان رفع موانع شدند، این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد دو طرح تولیدی راکد با مصوبات ستاد تسهیل به چرخه تولید برگشت و تصمیمات مقتضی برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات ۶ طرح دیگر در راستای رونق فعالیت‌های تولیدی این واحدها اتخاذ و ابلاغ شد، خاطرنشان کرد:با گره گشایی و احیای این طرح‌های تولیدی و صنعتی اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در هر طرح پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال برگزاری مستمر و منظم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی و رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی یکی از رویکردهای محوری مدیریت اجرایی استان است.

این مسئول خاطرنشان کرد:بیش از ۷۰ واحد تولیدی راکد در سال ۱۴۰۰ با مصوبات ستاد تسهیل احیا شد.

پورمجاهد با بیان اینکه به دستور استاندار پایش جدی واحدهای تولیدی مشکل دار و راکد شروع شد، تشریح کرد: با تمامی واحدهای راکد برای احیا تماس گرفته شده که تعدادی به دلیل مسائلی از قبیل اختلاف بین شرکا مایل به احیای واحد تولیدی نیستند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان تخفیف جرایم مالیاتی و ۷۰ میلیارد تومان در حوزه تأمین اجتماعی ثبت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تصریح کرد: طبق بخشنامه‌های کشوری اگر تولید کننده بدهی خود را در حوزه مالیاتی و تأمین اجتماعی تعیین تکلیف کند شامل بخشش جرایم می‌شود.

کد خبر 5465917

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان واحد تولیدی ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد خطبه های نماز جمعه گرد و خاک انقلاب اسلامی هنر ماه مبارك رمضان ستاد تسهیل رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایند‌های قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحد‌های تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آنها جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند