Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@00:07:20 GMT

پیگیری امور مربوط به خانواده‌های شهدا وظیفه ما است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۹۸۶۷

پیگیری امور مربوط به خانواده‌های شهدا وظیفه ما است

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان(عج) همراه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولان این گروه با خانواده شهید مدافع حرم سردار حسین آقادادی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ پاسدار کوروش بیگی در این دیدار اظهار کرد: روح مطهر شهدای والامقام همچون شهید آقادادی که هم برادر شهید بود و هم مدافع حرم، موجب برکت در جامعه ما است و در واقع تمام آرامش و امنیت کنونی‌مان را مدیون خون پاک شهدای عزیزمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین سبب، خانواده‌های شهدا بر گردن همه ما خصوصاً مسئولان و خادمان جامعه، حق دارند و تمام تلاش ما این خواهد بود که با انجام وظایف خود به صورت احسن، دین‌مان را نسبت به ایثار و فداکاری آنان ادا کنیم.

فرمانده گروه ۴۰ با اشاره به آغاز فعالیت خود در این یگان، گفت: از دیدار با خانواده شهیدان انرژی و روحیه می‌گیرم و بسیار خرسندم که نخستین روزهای کاری سال و قرن جدید، با حضور در خانه شهدای والامقام و دیدار با شما خانواده معظم شهدا رقم خورد.

مهندس بیگی با بیان گوشه‌ای از خدمات شایسته شهید آقادادی در عمران و آبادانی مرزها به ویژه شمال غرب، خاطر نشان کرد: به یاد دارم شهید آقادادی در اولین روزهای شروع کاری خود در سپاه، به عنوان مهندس ناظر طرح‌های عمرانی تلاش چشم‌گیری در این خصوص انجام داد و یکی از موفق‌ترین پاسداران در عرصه سازندگی بود که با روحیه جهادی و ایمان قلبی در تمام مأموریت‌ها سربلند بود و همین لیاقت و شایستگی و ایمان قوی باعث شد بهترین پاداش خود که همین شهادت است را از خدا بگیرد که امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده گروه ۴۰ در ادامه افزود: برنامه ما این است که با خانواده‌های معزز شهدا ارتباط مستمر داشته باشیم و از بهترین لحظات زندگی ما همین دیدار با خانواده شهداست و در این راستا تلاش خواهیم کرد تا با سایر خانواده شهدا نیز دیدار کنیم.

وی در ادامه بر لزوم حفظ جایگاه و ارزش والای خانواده‌های شهدا گفت: وظیفه خود می‌دانیم همواره پیگیر امور خانواده‌های محترم شهدا باشیم.

در پایان این دیدار، فرمانده گروه ۴۰ با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید آقادادی تجلیل کرد.

کد خبر 568099

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهيد حسين آقادادي شهید مدافع حرم ديدار با خانواده هاي شهداي مدافع حرم شهدای مدافع حرم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرمانده گروه شهید آقادادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد