Web Analytics Made Easy - Statcounter

با موافقت و مجوز شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، سطح چهار رشته علوم و معارف قرآنی در حوزه علمیه فاطمیه دامغان تدریس می‌شود.

 مدیر موسسه آموزش عالی فاطمیه دامغان گفت: بانوان طلبه که سطح ۳ را گذراندند تا ۱۵ فروردین فرصت دارند در سطح ۴ ثبت نام کنند و ادامه تحصیل دهند.

خانم امام وردی می گوید: در این موسسه ۱۲۵ طلبه در سطح ۳ و در رشته‌های فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی و کلام اسلامی تحصیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه معارف قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه بازدید از آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است و امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم، کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می‌شود که در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وی افزود: تفاوت کنکور امسال با سال‌های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو‌ کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

وزیر علوم گفت: نتیجه دو سال کنکور که ۴ نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود و داوطلبان می‌توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند.

زلفی گل ادامه داد: سازمان سنجش سعی می‌کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن