Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: طرح جهش ملی مسکن، اقدامی جهادی برای خانه‌دار شدن مردم بوده و بهترین فرصت برای خانه‌دار شدن اقشار فاقد مسکن است.

وی افزود: عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش ملی مسکن تا پایان ماه جاری آغاز می‌شود و لازم است با اطلاع‌رسانی به ثبت‌نام‌کنندگان در شهرستان‌ها، زمینه مشارکت آن‌ها با واریز آورده اولیه برای آغاز عملیات اجرایی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به حمایت‌های دولت از این طرح در خصوص تامین زمین و اختصاص تسهیلات با وجود تنگناهای مالی، بیان کرد: همه دستگاه‌های مرتبط و متقاضیان باید با همکاری هم از این فرصت برای رفع مسائل مربوط به تأمین مسکن استفاده کنند.

میرجعفریان ادامه داد: راه‌وشهرسازی و بنیاد مسکن با همکاری شهرداری‌ها و نظام مهندسی، عملیات اجرایی واحدهایی را که متقاضیان سهم اولیه مشارکت را واریز کرده‌اند، آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: ناهماهنگی در روند صدور مجوزها از سوی دستگاه‌ها و تشکل‌های مرتبط مورد پذیرش نبوده و باید با سرعت‌بخشی به روند صدور پروانه‌ها و یا پیش پروانه در استان و شهرستان‌ها، اجرای واحدهای طرح جهش ملی مسکن تسریع شود.

تایید نهایی ۲۴ هزار و ۹۰۰ نفر در استان اردبیل برای طرح جهش ملی مسکن

محبوب حیدری، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان اردبیل هم در این جلسه با اشاره به ثبت‌نام ۶۹ هزار و ۲۰۰ نفر در استان برای طرح جهش ملی مسکن، از تایید نهایی ۲۴ هزار و ۹۰۰ نفر خبر داد و گفت: ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر از این تعداد در اردبیل و ۷ هزار و ۱۹۶ نفر در سایر شهرستان‌ها تایید شده‌اند.

وی گفت: تاکنون در کل استان اردبیل یک هزار و ۵۸۰ نفر از تاییدشده‌ها، مبلغ آورده اولیه را واریز کرده‌اند که با توجه به پایین بودن تعداد واریزکننده‌ها، اطلاع‌رسانی در شهرستان‌ها و مرکز استان به ثبت‌نام‌کنندگان برای واریز مبلغ آورده اولیه اهمیت دارد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل جهش ملی مسکن طرح جهش ملی مسکن عملیات اجرایی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در قالب نهضت ملی مسکن ۱۹ هزار و ۲۰۰ واحد ساختمانی در سراسر استان سمنان در دست ساخت است، تاکید کرد: تاکید دولت این است که بتوانیم این خانه‌ها را سریع‌تر تحویل مردم دهیم.

وی از نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های خوب دولت سیزدهم برای رفع مشکل خانه دار شدن مردم یاد کرد و افزود: سمنان پیشگام تولید و تحویل مسکن در قالب طرح نهضت ملی است.

استاندار سمنان همچنین گفت: طرح‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن تا پایان سال در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید و شاهد تحویل واحدها به مردم خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان وضعیت مطلوبی دارد، ابراز کرد: در شش ماهه دوم سال قبل استان سمنان توانست در شاخص نهضت ملی مسکن، رتبه دوم کشور را کسب کند که این امر نشان از عزم جدی دولت در این استان برای تکمیل خانه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی همچنین با بیان اینکه از ۶۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ۳۰ هزار واحد سهم ایوانکی است، افزود: در نشست شورای مسکن استان تاکید ویژه ای بر ضرورت خدمت رسانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن ایوانکی صورت گرفته تا بتوانیم میزبان سرریز جمعیتی استان تهران باشیم.

کد خبر 6089639

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد