Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: در جلسه استاندار و نمایندگان با معاون اجرایی دولت، همگی بر کمبود تخت‌های بیمارستانی در قزوین و وضعیت ساختمانی بیمارستان‌های این استان و در نتیجه ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی تأکید داشتند و بر همین اساس این بیمارستان در ردیف بودجه سفر رئیس جمهور به استان قزوین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به اهمیت تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین، بیان کرد: متأسفانه این پروژه در سالیان اخیر با بی مهری و مسائلی همچون عدم تزریق اعتبار روبه‌رو بوده است اما با روی کارآمدن دولت سیزدهم این انتظار وجود دارد که شاهد توجه ویژه دولت به پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی باشیم.

وی در ادامه گفت: استان قزوین از حیث زیرساخت‌های درمانی در شرایط نامناسبی قرار دارد و عمر ساختمان برخی از بیمارستان‌ها در قزوین به بیش از ۵۰ سال می‌رسد که خطرات بسیاری دارد و لزوم بازسازی و تجدید بنا و همچنین ساخت بیمارستان جدید در استان قزوین بر کسی پوشیده نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین از مصوبات دولت قبل و سفر رئیس جمهور به استان قزوین بود که تا به امروز به دلایلی از جمله کمبود اعتبار تنها حدود ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: در زمان تصویب ساخت بیمارستان اعتبار مورد نیاز برای ساخت بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان برآورد شده بود اما با طولانی شدن ساخت و عدم تخصیص به موقع اعتبارات برخی برآوردها از ۱۰ برابر شدن این رقم خبر می‌دهد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس افزود: تلاش‌های بسیاری برای تسریع ساخت این بیمارستان در ۲ سال گذشته صورت گرفته است و بیش از ۲۰ جلسه در این خصوص برگزار کردیم و نتیجه آن دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی بود که هم اکنون در مرحله پرداخت قرار دارد.

وی ضمن اشاره به سفر قریب‌الوقوع سفر رئیس جمهور به استان قزوین تصریح کرد: در جلسه استاندار و نمایندگان با معاون اجرایی دولت، همگی بر کمبود تخت‌های بیمارستانی در قزوین و وضعیت ساختمانی بیمارستان‌های این استان و در نتیجه ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی تأکید داشتند.

محمدبیگی اظهار کرد: عدالت در سلامت از شعارهای اصلی دولت سیزدهم بوده و در همین راستا نیز مردم قزوین باید از این شعار دولت بهره مند شوند و بر همین اساس این بیمارستان نیز در ردیف بودجه سفر رئیس جمهور قرار گرفته و امیدواریم اعتبار لازم برای ساخت این مجموعه حیاتی برای استان مصوب شود؛ ضمن اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در سفر رئیس جمهور به استان قزوین ۷ مصوبه در حوزه سلامت داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: احداث خانه‌های بهداشت جدید، تکمیل فاز الحاقی بیمارستان‌ها، تکمیل و تجهیز مراکز درمان ناباروری در استان، ایجاد زیرساخت برای دانشکده داروسازی و طب سنتی در قزوین و همچنین تأسیس و تجهیز مراکز تخصیص و غربالگری سرطان از مهم‌ترین نیازهای حوزه سلامت استان قزوین است که امیدواریم در دستور کار دولت در سفر به استان قزوین قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قزوين فاطمه محمدبیگی سفر رییس جمهور سفر رئیس جمهور به استان قزوین بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی ساخت بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر