Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هرگونه گمانه‌زنی در خصوص نیمکت این تیم را رد و تأکید کرد که شایعات مطرح شده به هیچ وجه صحت ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا درویش در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در شرایط کنونی و برای رسیدن به صدر جدول و موفقیت پر افتخارترین تیم ایران، باید دست در دست هم، به دور از حاشیه‌ها، با حمایت از کادر فنی و بازیکنان و برطرف کردن مشکلات حاشیه‌ای در آرامش و صبوری، به راه خود ادامه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرسپولیس در حال حاضر نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد تا در مسیر قهرمانی ادامه مسیر دهد. تیم‌های بزرگ هم گاهی از نظر روحی و روانی افت می‌کنند، چرا که ماندن در شرایط قهرمانی و حفظ این وضعیت، طی پنج قهرمانی متوالی، کار آسانی نیست. دستیابی به آن موفقیت‌ها، همه ارکان باشگاه و تیم را تحت فشاری سخت و مداوم قرار داد که این امر برای بازیکنان و کادر فنی مضاعف بوده است و تاثیر آن را باید با حمایت عملی کم کرد. در چنین شرایطی باید مراقب بود نگرانی‌ها و استرس‌ها منجر به رفتارهای احساسی نشود که زیان آن به پرسپولیس وارد شود.

درویش تصریح کرد: بی‌شک کادر فنی، بازیکنان و عوامل باشگاه برای موفقیت تیم و شاد کردن دل هواداران، شبانه روز تلاش می‌کنند تا ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران رقم بخورد.

مدیر عامل سرخپوشان پایتخت خاطر نشان کرد: در این مسیر، قطعاً حاشیه‌هایی به وجود می‌آید و بوجود می‌آورند که مسیر تیم و باشگاه را تغییر دهند تا موفقیت خود را با تخریب دیگر تیم‌ها رقم بزنند. عده‌ای با تفرقه بین بازیکنان، کادر فنی، مدیران و هیئت مدیره در تلاش هستند مانع این موفقیت‌ها شوند. بعضی هم همبستگی بین هواداران و بین آنها با تیم را نشانه می‌گیرند. در این شرایط حاشیه‌ها و اخبار نادرستی هم منتشر می‌شود که باید از دامن زدن به آن‌ها و ایجاد تنش بیشتر برای پرسپولیس خودداری کرد. از جمله هر روز گزینه‌ای را برای مربیگری و  حضور در پست‌های مختلف مدیریتی مطرح می‌کنند تا ذهنیت اعضای تیم و باشگاه را درگیر کنند، در حالی که اصلا صحت ندارد. مجموعه پرسپولیس یک مجموعه واحد و کامل است که با پشتیبانی از یکدیگر و حمایت هواداران، پنج قهرمانی متوالی را پشت سر گذاشته‌اند. نا امیدی از قهرمانی تصور دیگران است. چنین مساله‌ای اصلا جایی در پرسپولیس ندارد که قرار باشد برای تغییرات فنی، بحثی مطرح شده باشد. البته به نظر می‌رسد بعضی به دنبال القاء نا امیدی به هواداران است.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: اسطوره‌ها و بزرگان پرسپولیس همه برای ما عزیز هستند. آنها بخشی از پیکره این باشگاه بزرگ را تشکیل می‌دهند. همچنین خیلی باید مراقب باشیم آن‌هایی که فضا را برای ایجاد شک و تردید در خانواده پرسپولیس و نزد هواداران مناسب می‌بینند با انتشار اخبار کذب از یک‌سو بزرگان پرسپولیس را در دنیای شایعات و فضای مجازی روبه‌روی هم قرار ندهند و از سوی دیگر باعث جناح‌بندی در صفوف هواداران نشوند. این اتفاق قبل از اینها برای پرسپولیس روی داده است و اصلاً پیامدهای خوبی نداشت.

رضا درویش تصریح کرد: پرسپولیس، باشگاهی است که هیچ‌کس در قبال آن نمی‌تواند جز قهرمانی فکری داشته باشد. ما هم تلاش می‌کنیم با حمایت هواداران و پیشکسوتان، عناوین برتر دیگری را کسب کنیم. خستگی پنج قهرمانی متوالی و ادامه رقابت‌های لیگ برتر زمانی از روح و جسم تیم و باشگاه خارج می‌شود که رضایت هواداران با بالا بردن جام‌های قهرمانی جلب شود.

مدیر عامل پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه در مسیرهای سخت‌تر و پرپیچ و خم‌تر، بهتر حرکت می‌کند و بیشتر نتیجه می‌گیرد. خاطرات ما از روزهای سخت تیم و باشگاه کم نیست و لذت آن زمانی بیشتر احساس می‌شد که این مسیرهای صعب‌العبور، با اتحاد و همبستگی پرسپولیسی‌ها طی طریق می‌کرد و اشک و قلب هواداران در این راه به وضوح رویت می‌شد.

درویش در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس و تیم محبوب ایران، بدون کوچکترین یأس و ناامیدی، این مسیر را ادامه می‌دهد و تا آخرین نفس برای به دست آوردن موفقیتی دیگر تلاش خواهد کرد. پرسپولیس بارها ثابت کرده که هر غیر ممکنی را ممکن کند. پرسپولیس در کمتر از 10 دقیقه یک نتیجه غیر قابل باور در دربی را ثبت کرد. پرسپولیس در بازی‌های آسیایی نیز وقتی نیاز به گل‌های بیشتر داشت، چشم آسیا را خیره کرد و حالا این تیم همان تیم است که نیاز به حمایت و اتحاد دارد تا بار دیگر ثابت کند این تیم، محبوبیتش را از راه‌های سخت به دست می‌آورد.

نشست درویش با گل‌محمدی 2 روز پس از شکست پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رضا درویش فوتبال پرسپولیس رضا درویش فوتبال پرسپولیس قهرمانی متوالی تیم و باشگاه کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید

استقلال و پرسپولیس بعد از فرآیندی پرماجرا سرانجام از مالکیت وزارت ورزش‌وجوانان خارج شدند و مالکیت استقلال به کنسرسیوم نفتی خلیج فارس (شامل شرکت پتروشیمی پارس، شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا، شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان و شرکت پتروشیمی خلیج فارس) رسید و در نقطه مقابل هم مالکیت پرسپولیس در اختیار کنسرسیوم بانکی (شامل بانک‌های شهر، ملت، تجارت، رفاه کارگران، صادرات و اقتصاد نوین) قرار گرفت.

رضا درویش نزدیک به 2.5 سال است که در نقش مدیرعامل پرسپولیس مشغول به فعالیت است و علی خطیر هم به یک‌سالگی دوران حضورش در استقلال در نقش سرپرست مدیرعاملی و مدیرعامل استقلال نزدیک می‌شود. بعد از تغییر مالکیت انجام شده، با توجه به پایان دوران دخالت وزارت ورزش‌وجوانان در عزل‌ونصب افراد در هیات‌مدیره 2 تیم پرطرفدار پایتخت، گمانه‌زنی‌ها به اوج خود رسید اما با این وجود پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که فعلاً خبری از تغییر و تحولات مدیریتی نخواهد بود.

خطیر، گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال در دوران جدید!

مسئولان هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس که مالک 85 درصد از سهام باشگاه استقلال هستند، قرار است فردا (شنبه) اولین جلسه رسمی خود بعد از دریافت مالکیت آبی‌پوشان را با مدیران فعلی باشگاه برگزار کنند. در این جلسه قرار است گزارشی درباره آخرین وضعیت مالی و زیرساختی آبی‌ها ارائه شود و با توجه به اظهارات اخیر مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج‌فارس، آن‌ها عجله‌ای برای تغییراتی مدیریتی ندارند و آنچه مسلم است اینکه تا پایان فصل جاری، علی خطیر در نقش مدیرعامل استقلال فعالیت خود را دنبال می‌کند.

خطیر به همراه علی آقا‌محمدی، فرشید سمیعی و مهدی افضلی، تشکیل‌دهنده ساختار مدیریتی باشگاه استقلال هستند که گفته می‌شود در زمینه انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس، خطیر و آقامحمدی نقش پررنگی ایفا کرده‌اند و همین مسئله باعث شده تا احتمال ادامه همکاری با آن‌ها وجود داشته باشد. در روزهای اخیر زمزمه‌هایی درباره احتمال مدیرعاملی چهره‌هایی مانند مصطفی آجورلو و سعید آذری مطرح شده اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که این شایعات صحت نداشته و علی خطیر خود شخصاً یکی از گزینه‌های موردنظر مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس برای تداوم حضور در نقش مدیرعامل است و این احتمال مطرح است که آبی‌ها تحت مدیریت خطیر به استقبال فصل آینده بروند؛ هر چند که گزینه‌هایی مانند احمد شهریاری، عضو سابق هیات‌مدیره استقلال و مدیرعامل پیشین صبای قم هم به عنوان گزینه احتمالی مدیرعاملی استقلال به میان آمده است.

درویش به استقبال 3 سالگی مدیریتش می‌رود!

رضا درویش در دوران مدیریت خود در باشگاه پرسپولیس، رابطه نزدیکی با مدیران بانک شهر داشت و تسهیلات ارائه شده از سوی این بانک در طول 2.5 سال اخیر، گره‌گشای بسیاری از مشکلات مالی سرخ‌پوشان پایتخت بود. جالب آنکه عمده سهام سرخ‌پوشان در اختیار بانک شهر قرار گرفته و براساس توافقات انجام شده، اختیار انتخاب اکثریت اعضای هیات‌مدیره هم با مسئولان این بانک است و بعد از برگزاری آیین واگذاری سهام سرخابی‌ها به بخش خصوصی، محمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر توضیح داد که درویش قطعاً تا پایان فصل جاری مدیرعامل پرسپولیس باقی می‌ماند.

درویش که در دوره فعالیت حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش‌وجوانان در نقش مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شد، به نظر می‌رسد که گزینه اصلی کنسرسیوم بانکی مالک بر باشگاه پرسپولیس برای مدیرعاملی سرخ‌پوشان در فصل آینده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمال تداوم دوره مدیرعاملی رضا درویش برای سال سوم هم وجود دارد. البته که شنیده می‌شود ساختار هیات‌مدیره سرخ‌پوشان دستخوش تغییرات جدی‌ای خواهد شد و احتمالاً چهره‌های اقتصادی جدیدی وارد ساختار مدیریتی سرخ‌پوشان می‌شوند.

  منبع:فوتبال 360

دیگر خبرها

  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس