Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:19:38 GMT

انواع شلوار مردانه در مدل های جدید 2022 با بهترین کیفیت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۰۹۵۱

انواع شلوار مردانه در مدل های جدید 2022 با بهترین کیفیت

شلوار یکی از مهم ترین آیتم هایی است که می‌تواند استایل شما را جذاب تر کند. پس باید هنگام انتخاب به درستی و بهترین انتخاب را داشته باشید. شاید یکی از رایج ترین شلوارهایی که هر سال با الگو و طراحی های جدیدی به بازار عرضه می‌شود و همچنان در صدر نتایج جست و جو برای هر مصرف کننده‌ای قرار می‌گیرد، شلوار جین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال های دور که شلوارهای جین راسته و گشاد به بازار وارد شد تا امروز که اسکینی و اسلیم فیت با طرح های سنگ شور و زاپ دار  وارد بازار شده‌اند، همچنان طرفداران خود را دارند. در این نوشتار اما سعی داریم تا بهترین مدل های شلوار مردانه را معرفی کنیم. شلوارهای مردانه هر چه که باشند، جین، پارچه‌ای یا کتان چینو و لینن باید بدانیم چه طرح هایی ترند هستند و چگونه می‌توانیم هر کدام از آن ها را با سایر لباس های خود ست کنیم.

انتخاب نوع و مدل شلوار مردانه

انتخاب شلوار مناسب را باید تابعی از دو پارامتر بدانیم. اول آنکه بدانیم از چه استایلی لذت می‌بریم و متناسب با شیک بودن و راحتی مد نظرمان شلواری از جنس دلخواه انتخاب و خریداری کنیم و دوم آنکه بدانیم برای استفاده روزمره به دنبال خرید شلوار هستیم یا برای حضور در موقعیتی رسمی و شاید نیمه رسمی قصد استفاده از آن را داریم. خروجی این دو به ما کمک می‌کند تا بهترین شلوار را از میان تنوع و تعدد طرح و رنگ در بازار خریداری کنیم و علاوه بر هزینه در زمان خود نیز صرفه جویی کنیم.

اگر در سال های پیش اقبال نسبت به شلوار پارچه ای کاهش چشمگیری داشت در سال های اخیر با طراحی های جدید و پیشرو شلوار پارچه ای دوباره به صدر لیست انتخاب های آقایان بازگشته است. باید حداقل یک شلوار پارچه ای برای روز مبادا در کمد هر مردی وجود داشته باشد. پس بهتر است اگر قصد خرید و انتخاب شلوار پارچه ای را دارید به نکاتی نظیر شناخت انواع مدل شلوار پارچه ای و نحوه ست کردن آن توجه داشته باشید.

انواع شلوارهای مردانه؛ انتخابی مبتنی بر کیفیت

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قبل از خرید شلوار جنس و کیفیت شلوار را بررسی می‌کنید باید بگوییم که شما از افراد حرفه ای محسوب می‌شوید. حرفه‌ای ها همواره به دنبال کیفیت برتر هستند. باید اینگونه مطرح کنیم که در سال جدید شلوارهای مردانه از برند های ترند شده‌اند که متریال بهتری را برای دوخت و تولید استفاده کرده‌اند.

شلوار جین؛ طرح در طرح

پارچه جین سال‌هاست که با کمد لباس آقایان ایرانی عجین شده است. از سال‌ها پیش که برند لی برای اولین بار به ایران آمد تا به امروز که همچنان ما شلوارهای جین را به نام شلوار لی می‌شناسیم، عضو جدانشدنی از لباس های روزمره مردان ایرانی است. اما انتخاب الگوی این شلوار بستگی به موقعیتی دارد که شما قرار است در آن حاضر شوید و همینطور سلیقه شما، جوانان دست شان در انتخاب الگو و طرح باز است. از شلوار راسته تا اسکینی و مام استایل و حتی فیت و اسلیم فیت همه و همه از انتخاب هایی است که هیچگاه تاریخ انقضا نداشته‌اند و مدام در چرخه ترند شدن قرار دارند. پس اگر برای خرید شلوار جین هزینه می‌کنید باید بدانید گزینه‌ای را انتخاب کرده‌اید که هیچگاه قدیمی نمی‌شود. سال 2022 هم سال شکوفایی طرح های جدید و جذاب شلوارهای جین است. از انواع سنگ شور گرفته تا شلوارهای زاپ دار.

شلوار پارچه‌ای؛ لباس ملی

شلوار پارچه ای از دیرباز به عنوان یک لباس رسمی شناخته می‌شد، البته تا همین چند سال پیش که به لطف تغییر و تحول در طراحی لباس شلوار پارچه‌ای رقبای دیگری نیز پیدا کرد. با این همه کت و شلوار و حتی شلوار پارچه‌ای به همراه کت تک از ست هایی است که همچنان می‌تواند راهگشای بسیاری از موقعیت های رسمی و نیمه رسمی باشد. برای خرید شلوار پارچه‌ ای باید بیشتر به دنبال کیفیت پارچه باشید تا از الیاف طبیعی و نخ باشد تا علاوه بر زیبایی، خنکی را هم به همراه داشته باشد. با توجه به رشد صنعت نساجی ایران و تولیدات خوب پارچه های داخلی و حضور برندهای معتبر ایرانی این شلوارها دوباره به مهم‌ترین گزینه هر مرد ایرانی برای خرید شلوار تبدیل شده است. شلوار پارچه ‌ای مردانه برند می‌تواند ضامن خریدی مناسب برای شما باشد.

شلوار کتان؛ چینو یا لنین

شلوار کتان این روزها طرفداران فراوانی برای خود دست و پا کرده است. اگر در سال‌های نه چندان دور کتان را تنها با الگوی راسته می‌شناختید زمان آن رسیده تا انقلابی در ذهن خود داشته باشید. شلوار کتان تحولی در بازار شلوار مردانه ایجاد کرده است. اگر برای روزهای گرم سال قصد دارید تا شلواری انتخاب کنید که هم زیبایی و جذابیت استایل شما را به خوبی نشان دهد و هم خنکی لازم را داشته باشد تا شما از گزند گرما به دور باشید، پیشنهاد می‌کنیم کتان لینن را انتخاب کنید. شلواری با پارچه‌ ای برتافته از ساقه گیاه کتان و اگر طرفدار سلامت خود و محیط زیست هستید این شلوار انتخابی کاملا بجا و درست برای شماست. نکته‌ای که این شلوار را از سایر رقبا برتر می‌کند آن است که با هر بار شستشو جنس این شلوار نرم تر و لطیف تر می‌شود و می‌تواند احساس خوشایندی را برای شما به همراه داشته باشد. شلوار کتان چینو اما برای یک استایل کژوال و یا اسمارت کژوال کاملا مناسب است. اگر قصد دارید تا در موقعیت های رسمی و یا نیمه رسمی حاضر شوید و نمی‌دانید چه لباسی مناسب هست بهتر است همواره یک شلوار کتان چینو ترجیحا کرم رنگ را در کمد لباس تان برای روز مبادا داشته باشید. شلوار کتان چینو با یک پیراهن سفید آکسفورد و کت بلیزر و البته کفش مردانه دربی می‌تواند شما را از تمام افراد حاضر در هر جمع متمایز کند. با این استایل از خوش پوش بودن خود اطمینان کامل داشته باشید. شلوار کتان همانقدر که برای موقعیت های رسمی و نیمه رسمی توصیه می‌شود، برای استفاده های روزمره نیز هم مناسب و جذاب است. به طور کلی شلوار کتان آچار فرانسه کمد لباس های شماست.

منبع: فارس

کلیدواژه: ۲۰۲۲ کیفیت الگو شلوار پارچه ای شلوار مردانه داشته باشید شلوار کتان خرید شلوار نیمه رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور

امین سلیمانی برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.

سلیمانی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

معرفی آموزگار منتخب نمونه در مدارس غیردولتی چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

سلیمانی گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی