Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ایوب شکری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز گفت: پیرو بازدید بازرسان اداره کل دامپزشکی استان قزوین در گشت مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی و ارائه گزارش مبنی بر نگهداری حدود یک تن فرآورده خام دامی مشکوک به فساد در رستوران یک مجتمع بین راهی، کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان البرز به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بررسی بیشتر توسط کارشناسان دامپزشکی شهرستان البرز ۱۶۷ کیلو ران مرغ که شرایط ارگانولپتیکی (ظاهری) نامناسبی داشت معدوم شد و از مابقی محموله نمونه برداری به عمل آمد تا حسب نتایج آزمایشات تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز از عموم مردم خواست هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی استان قزوین در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی گشت مشترک دامپزشکی شهرستان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند

سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به حج عمره پس از ۹ سال دوباره از سر گرفته شده است و این کاروان ۸۵ نفره حج عمره را به مدت ده روز بجا خواهند آورد.

سلیمی با بیان اینکه مدت زمان سفر حج تمتع ۳۰ تا ۶۰ روز خواهد بود، افزود: ۸ کارون با جمعیت هزار و ۵۵ نفر راهی سفر حج تمتع خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز