Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت یازدهمین سال بزرگداشت روز ملی منابع انسانی، اولین رویداد بزرگ منابع انسانی استان زنجان با حضور اساتید برجسته مدیریت دانشگاه‌های تهران و زنجان و با همکاری انجمن مدیریت دولتی ایران به‌صورت وبینار در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; 25 فروردین، مصادف با روز بزرگداشت عطار نیشابوری به نام «روز ملی منابع انسانی» نامگذاری شده و 11 سال است که این مهم، بزرگداشته می‌شود اما این رویداد معمولاً به‌صورت ملی برگزار شده و تاکنون سابقه برگزاری استانی نداشته که به همین مناسبت، اولین رویداد بزرگ منابع انسانی استان زنجان با حضور اساتید برجسته مدیریت دانشگاه‌های تهران و زنجان و با همکاری انجمن مدیریت دولتی ایران به‌صورت وبینار در زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد از ساعت 13 تا 15 روز پنج‌شنبه (25 فروردین 1401) به‌صورت وبینار برگزار می‌شود و علاوه بر مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف، تمام علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک http://vip.ondemy.ir/zanjan در این وبینار مشارکت کنند.

*‌ پیگیر تاسیس شعبه‌ای از انجمن مدیریت دولتی ایران در زنجان هستیم

مظاهر یوسفی‌امیری، عضو هیات موسس انجمن مدیریت دولتی ایران در زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به برگزاری وبینار فوق گفت: 11 سال است که دانشگاه تهران با همکاری انجمن مدیریت دولتی ایران، مراسم روز ملی منابع انسانی را در 25 فروردین برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون برگزاری این رویداد در سایر استان‌ها اتفاق نیفتاده است، اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های صورت‌گرفته این وبینار امسال با همکاری انجمن مدیریت دولتی ایران و با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌های تهران و زنجان برای اولین بار در کشور در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

یوسفی‌امیری خاطرنشان کرد: این وبنیار در حوزه فرصت‌ها و چالش‌های استان زنجان در پیشتازی منابع انسانی و همچنین معرفی استاندارد 34000 منابع انسانی برای سازمان‌های استان زنجان برگزار می‌شود تا مشخص شود که سازمان‌ها چگونه می‌توانند از این استاندارد، استفاده کرده و استاندارد 34000 منابع انسانی در سازمان‌ها و شرکت‌های استان زنجان استقرار پیدا کند.

عضو هیات موسس انجمن مدیریت دولتی ایران در زنجان با اشاره به سخنرانان این وبینار افزود: سخنران کلیدی و اصلی اولین رویداد بزرگ منابع انسانی در استان زنجان، دکتر آرین قلی‌پور (عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و استاد تمام دانشگاه تهران و بنیانگذار استاندارد 34000 منابع انسانی) بوده و سایر سخنرانان نیز به ترتیب دکتر علی‌اله قنبری(رئیس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور)، ناهید نجفی (معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان) و مینا نجفلو (دانشجوی دکتری منابع انسانی دانشگاه شهید بهشتی و متخصص استاندارد 34000 منابع انسانی) هستند.

وی با بیان اینکه این وبینار از ساعت 13 تا 15 روز پنج‌شنبه (25 فروردین 1401) در زنجان برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این وبینار می‌توانند از لینک http://vip.ondemy.ir/zanjan وارد شوند.

یوسفی‌امیری اظهار داشت: به دنبال این هستیم که یک شعبه از انجمن مدیریت دولتی ایران را به زنجان بیاوریم که موافقت آن گرفته شده و در حال اقدام است.

*‌ هدف از برگزاری وبینار، بهینه کردن فرآیندهای منابع انسانی است

آرین قلی‌پور، عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و بنیانگذار استاندارد 34000 منابع انسانی نیز که یکی از سخنرانان این وبینار است در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: 25 فروردین بر اساس مدل 34000 منابع انسانی که در بیش از یک هزار سازمان از آن استفاده می‌شود و تمام شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها از آن بهره می‌برند، روز ملی منابع انسانی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه فارغ‌التحصیلان منابع انسانی از دانشگاه‌های معتبر کشور در زنجان، زیاد است، گفت: به همین مناسبت طی همفکری با اکثر این فارغ‌التحصیلان مقرر شد با توجه به وجود متخصصان خوب منابع انسانی در استان، حرکتی در زنجان انجام دهیم.

قلی‌پور با بیان اینکه وبینار نیز در این راستا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در این وبینار مطرح خواهد شد برمی‌گردد به اینکه چگونه فرآیندهای منابع انسانی را در شرکت‌ها و سازمان‌های استان زنجان بهینه‌تر کنیم، نگرش‌های منابع انسانی را بهبود بخشیم، نتایج بهتری از منابع انسانی حاصل کنیم و منابع انسانی داده‌محور داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندارد 34000 منابع انسانی زنجان برگزار می شود حضور اساتید برجسته روز ملی منابع انسانی استان زنجان سازمان ها عضو هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با حضور جمعی از متخصصان برجسته داخل و خارج کشور، روزهای۴ لغایت ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در حال برگزاری است.

در این کنگره که با حضور یوسف پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، فریدون نوحی رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، محمدرضا میرزاآقایی رئیس کنگره، محمدعلی یوسف نیا نایب رئیس کنگره، علیرضا علیزاده قویدل دبیر علمی کنگره، فرشاد جلیلی دبیر اجرایی کنگره و دیگر اساتید برجسته قلب و عروق همراه بود، آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه بیماری‌های قلبی و عروقی به اشتراک گذاشته شد.

فریدون نوحی رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در سخنرانی افتتاحیه این کنگره، ضمن ابراز خرسندی از حضور متخصصان برجسته این رشته در این رویداد علمی، گفت: بیماری‌های قلبی عروقی به عنوان یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر در جهان، چالشی بزرگ برای نظام‌های بهداشتی در سراسر دنیا به شمار می آیند.

وی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و تجربیات در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی عروقی فراهم می‌کند و امیدواریم بتوانیم با هم افزایی و همکاری یکدیگر، گام‌های مؤثری در جهت ارتقای سلامت قلب و عروق مردم کشور برداریم.

در ادامه این کنگره، سخنرانی‌های علمی متعددی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی با محوریت موضوعات مختلفی از جمله بیماری‌های عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی های قلبی، بیماری‌های دریچه‌ای قلب، فشار خون بالا، کلسترول بالا و دیابت و رشته‌های تخصصی مرتبط با قلب و عروق برگزار می‌شود.

همچنین، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متنوعی نیز در این راستا تدارک دیده شده بود.

نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با استقبال گسترده متخصصان این رشته همراه شد و به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی در این حوزه در سطح کشور شناخته می‌شود.

کد خبر 6087710 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا