Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج مظفر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان گفت: در این جلسه سه پروژه رینگ چهارم حفاظتی شهر، تقاطع ورزشکار و مرکز جامع توانمندسازی بررسی و در خصوص راهکار‌های رفع مشکلات در مسیر اجرای این پروژه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

او می‌گوید تنها ۳۰ درصد از پروژه تقاطع ورزشکار باقی مانده است که از مهم‌ترین معارض اتمام این پروژه جابه‌جایی تأسیسات شهری خاصه شبکه فاضلاب است که در این جلسه تصمیم گرفته شد اداره آب و فاضلاب با شهرداری اصفهان در یک همکاری مشترک طی چند ماه آینده این مسئله را حل کنند تا پروژه تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز در این جلسه با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مسائل مربوط به انتخاب بهره‌بردار مرکز جامع توانمندسازی باغ فدک، نوع دیوار حفاظتی به دور این مرکز و تأسیسات و تجهیزات آن تعیین تکلیف شد؛ این پروژه تا اواسط خرداد به‌صورت کامل تکمیل خواهد شد و به بهره‌بردار تحویل داده می‌شود.

به گفته مظفر در حال حاضر برای پروژه‌های عمرانی فعال شهر اصفهان ۱۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است که ۳۰۰ میلیارد تومان آن متعلق به سالن همایش‌های بین‌المللی، ۲۲۰ میلیارد تومان مربوط به رینگ چهارم حفاظتی و مابقی مربوط به پروژه‌های خرد عمرانی در مناطق پانزده‌گانه شهری است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: اتمام مرکز جامع توانمندسازی، آزادسازی و اجرای بخشی از رینگ چهارم حفاظتی (کیلومتر صفر تا ۹)، تکمیل مرکز همایش‌های بین‌المللی، افتتاح چندین فرهنگسرا و ورزشگاه در مناطق مختلف شهرداری، اتمام تقاطع ورزشکار فرزانگان و آغاز تقاطع آیت‌الله غفاری از جمله پروژه‌های فعال در سال ۱۴۰۱ است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اصفهان طرحهای عمرانی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: تمایل حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های مشارکتی، موجب شده ۳۱ پروژه در این منطقه باکاربری های مختلف اجرا شود که در حال حاضر بالاترین تعداد پروژه‌های مشارکتی را بین مناطق برخوردار است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی برای پروژه‌های شهری اظهار کرد: سالیانی است که شهرداری اصفهان تجربه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پروژه‌های خود را داشته و دلایل مختلفی موجب ادامه این روند در مدیریت‌های مختلف شهری بوده است.

وی افزود: کاهش هزینه یکی از راهکارهای بخش خصوصی است که از طرفی دیگر به‌دلیل نبود موانع پیش روی شرکت‌های خصوصی، سرعت اجرای پروژه بالا رفته، با تورم کمتری روبه‌رو شده و مقرون به صرفه است، ارتقای کیفی و به کار بردن خلاقیت‌ها و ایده‌های به روز پروژه‌ها از راهکارهای دیگری است که منافع عمومی را در پروژه‌ها به همراه خواهد داشت؛ همین موضوع موجب شده مدیران شهری پروژه‌های خود را با مشارکت بخش خصوصی همراه سازند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد پروژه‌های مشارکتی تصریح کرد: در این منطقه ۳۱ پروژه مشارکتی با کاربری‌های تجاری، اداری، پارکینگ و مسکونی در دست اقدام دارد به‌صورتی که ۱۲ پروژه فعال، ۱۲ پروژه در مرحله اتمام، ۲ پروژه در مرحله صدور پروانه ساختمانی و ۵ پروژه در مرحله انعقاد قرارداد در دست دارد.

محمدحسینی ادامه داد: سال جاری ۶ پروژه مشارکتی با کاربری مسکونی در نظر گرفته شده که آماده معرفی به سرمایه‌گذاران است و با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران در این منطقه، روند جذب سرمایه‌گذار به سرعت انجام و پروژه‌ها عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه مشارکتی میخک گفت: این پروژه در محله خانه اصفهان خیابان شهید دوران واقع شده و در زمینی به مساحت ۹۰۲ با زیربنای ۳۸۷۹ مترمربع در حال احداث است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: با طراحی خوب این پروژه ۲۱ واحد مسکونی در نظر گرفته شده که پیشرفت ۵۵ درصدی داشته است.

کد خبر 748300

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند