Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جدیدترین گمانه‌هایی که از تغییرات مدیران صداوسیما شنیده می‌شود قرار است همه مدیران شبکه‌های اصلی تلویزیون تغییر کنند.

از جدی‌ترین گزینه‌هایی که در این زمینه مطرح شده سعید اشناب است که این روزها مدیریت شبکه پنج را بر عهده دارد و ظاهرا از این شبکه به شبکه یک کوچ می‌کند و نامش همچنان در لیست مدیران شبکه‌های تلویزیونی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی محمدرضا جعفری‌جلوه که جزو بازنشسته‌های سازمان نیز محسوب می‌شود، از شبکه دو کنار خواهد رفت و حامد بامروت‌نژاد تهیه‌کننده فیلم «منطقه پرواز ممنوع» و از چهره‌هایی که با جشنواره فیلم «عمار» شناخته شده است، اصلی‌ترین گزینه‌ای است که به عنوان جایگزین او مطرح است.

علی فروغی از مدیرانی است که همچنان مسئولیت مدیریت شبکه سه را برعهده خواهد داشت اما حسین شاهمرادی که سابقه برنامه‌سازی در شبکه چهار را دارد و در چند سال اخیر در انتشارات امیرکبیر حضور داشته است برای شبکه چهار و علی عبدالعالی در شبکه آموزش، محمدرضا رضاپور از روزنامه‌نگاران حوزه فرهنگ که سابقه سردبیری مجلات و برنامه‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر را داشته است برای شبکه نمایش از دیگر نام‌هایی هستند که در گمانه‌زنی‌ها برای ترکیب مدیران جدید صداوسیما مطرح شده‌اند.

صادق باطنی نیز که این سال‌ها در حوزه سواد رسانه‌ای و تهیه‌کنندگی و طراحی برخی برنامه‌های تلویزیونی در حوزه نوجوان و همچنین مدیریت موسسه شهید آوینی صداوسیما فعالیت داشته است از جمله کسانی است که نامش برای مدیریت شبکه امید مطرح شده است.

۲۵۹۲۵۹

کد خبر 1621402

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه های تلویزیونی سازمان صدا و سیما پیمان جبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید

جلسه بررسی عملکرد ۴ ماهه شرکت های تابعه شرکت توسعه صنایع بهشهر با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران وبشهر و مدیران شرکت های تابعه برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، مرادی  در این جلسه با استماع گزارش عملکرد 4 ماهه اول سال مالی 1403 شرکت های تابعه در حوزه تولید، فروش و سوددهی گفت: تا پایان سال مالی گذشته، سود تلفیقی شرکت های تابعه و وابسته با رشد قابل قبول به عدد 4 هزار و 700 میلیارد تومان رسیده است که شامل 3800 میلیارد تومان سود شرکت های وابسته و 900 میلیارد تومان سود شرکت های تابعه است.

 

وی با قدردانی از برگزاری به موقع مجامع شرکت های تابعه گفت: شرکت پاکسان با برگزاری مجمع عمومی سالیانه و ثبت افزایش سرمایه تا قبل از اتمام سال 1402 موفق به صرفه جویی 41 میلیارد تومانی مالیاتی شد.

مدیرعامل وبشهر با اشاره به چالش پیش روی شرکت ها در سال 1403 گفت: برای ادامه روند سوددهی شرکت ها و جهش تولید روش های متفاوتی نسبت به سال گذشته در نظر گرفته شده است.

مرادی تصریح کرد: فروش با کیفیت و فروش محصولات با حاشیه سود مناسب راهکاری مناسب برای عبور از چالش نقدینگی است.

وی با بیان اینکه مدیریت هزینه و مدیریت نقدینگی اولویت شرکت ها در سال 1403 باشد افزود: استراتژی خرید اعتباری و فروش نقدی در شرایط فعلی برای افزایش گردش پول ضروری است.

مرادی ادامه داد: هزینه های غیر ضروری باید حذف شود و این نیازمند اراده قوی در مدیران عامل شرکت ها است.

مدیرعامل وبشهر ایجاد تناسب در نیروهای صف و ستاد را لازمه ادامه روند سوددهی شرکت ها ارزیابی کرد و گفت: برای حفظ نیروی انسانی موجود راه اندازی خطوط تولید جدید، اجرای طرح های توسعه ای و هدایت نیروها به سمت صف، توان شرکت ها را در حفظ نیروی انسانی موجود افزایش خواهد داد.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت سرعت برگشت پول، حاشیه سود بیشتر و حفظ سهم بازار تاکید کرد.

گفتنی است از عملکرد برخی از مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه وبشهر به دلیل مدیریت هزینه مناسب و افزایش سوددهی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • ترکیب الهلال برای نزدیک شدن به قهرمانی
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • (عکس) قبرستان ممنوعه تهران، کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ (+عکس‌)
  • (تصاویر) «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • تهران قدیم | «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ / عکس‌
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند