Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرخ جمالی گفت: تقاطع غیرهمسطح (پل روگذر) خواجه رشید حد فاصل خواجه رشید - پل روگذر به سمت بلوار کاشانی از روز پنجشنبه تا پایان روز جمعه مسدود است.

او گفت: پیمانکار متعهد به انجام عملیات فنی و مهندسی تا پایان روز جمعه شده است با این وجود برای پیشگیری از بروز ترافیک سنگین از رانندگان وسایط نقلیه درخواست می‌شود برای تردد از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: به دنبال بازگشایی کلاس‌های درس برخی از مدیران مدارس در تماس با پلیس راهور از حضور دانش آموزان زیر ۱۸ سال با موتورسیکلت در مدارس خبر دادند.

سرهنگ جمالی از خانواده‌ها خواست برای پیشگیری از بروز هر گونه سانحه‌ای نظارت و کنترل بیشتری بر روی فرزندان داشته باشند.

او از افزایش سوانح رانندگی در بلوار‌ها خبر داد و گفت: اوایل هفته یک دستگاه سواری دنا هنگام تردد از بلوار احمدی روشن به سمت میدان مدرس در ابتدای خیابان شهید زمان واژگون شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: راننده این وسیله نقلیه با سرعت بالا در حال تردد بود که هنگام مواجهه با عابر برای تصادف نکردن با او، خودرو را به سمت دیگر هدایت کرده که با درخت حاشیه راه برخورد و واژگون شد و در این سانحه ۲ سرنشین دنا به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

جمالی گفت: بلوار احمدی روشن به سمت میدان مدرس از مسیر‌های حادثه خیز و پُرترافیک شهر همدان به شمار می‌رود که برای پیشگیری از گره‌های ترافیکی نصب چراغ زمان دار در میدان مدرس صورت می‌گیرد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی تقاطع غیرهمسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم

بارش‌های بهاری و شدید در برخی شهرهای خراسان‌جنوبی باعث جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها و آب‌گرفتگی منازل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، بارش‌های شدید که از دیروز اکثر شهرهای استان را درگیر کرده بود باعث مسدود شدن جاده در منافع عشایری شهرستان نهبندان شد.

در شهرستان قائنات و نیمبلوک، در منطقه عشایری جانمیزار، چاه جملی و چاه دهنه باعث تخریب ایل راه عشایری شد.

در شهرستان خوسف البته شدت بارش بیشتر بود به حدی که فرماندار شهرستان را مجبور به صدور هشدار قرمز کرد.

در شهر ماژان و خوسف، مسیرهای دولت آباد به سمت مزار امام زاده شاه سلیمان علی در محل رود کاج جاده مسدود است و تمامی نیروهای امدادی و راهداری و مدیریت بحران درتلاش برای بازگشایی معابر هستند.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های پراکنده و نیاز به باز کردن معابر شهرستان خوسف در محور ماژان به معدن قلعه زری و بصیران و راههای روستایی، هموطنان تا زمان بازگشایی کامل این مسیر نسبت به تردد در این محور خودداری نمایند.

به گزارش ایمنا، به دلیل شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد و مردم باید از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز و نیز تردد شبانه در این محورها جدا خودداری کنند.

کد خبر 750389

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی