Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@01:17:50 GMT

او یک فرشته بود، مرا بدبخت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۲۶۱۲

او یک فرشته بود، مرا بدبخت کرد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تهیه کننده وظیفه خود نمی‌داند که حرمت قدیمی‌ها را نگه دارد، بلکه می‌خواهد از کسانی استفاده کند که گیشه با آنهاست تا فیلمش را بیشتر بفروشد و ما در برابر سلبریتی‌ها جذابیتی نداریم.

مرتضی ضرابی که در هنر چهره پردازی نیز دارای سابقه است اما فعالیت در این حرفه را نیز کنار گذاشته درباره علت این کم کاری می‌گوید: آنقدر کار کردیم و بدهکار شدیم که مجبور شدیم که دیگر این بدهکاری را ادامه ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر با نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود شناخته می‌شود، در خصوص این نقش اظهار کرد: نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود مرا بدبخت کرد، بعد از آن هر نقشی که می‌خواستند آدم بخورد، آدم بکشد یا آدم بپزد یا کسی را بدزدد به من پیشنهاد می‌دادند، من حالم بد می‌شد و شاید برای همین کم کار شدم.

ضرابی علت ضعیف شدن سریال‌های ماه رمضان در تلویزیون را به ارزشی می‌داند که زمانی رسانه به این گونه سریال می‌گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: آن زمان خیلی با ارزش بود و مدیریت می‌خواست در ماه رمضان خیابان خلوت شود و مردم پای سریال بنشینند اما الان برایشان انگیزه‌ای نمانده است.

سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی علیرضا افخمی تولید سال ۱۳۸۴ است. حال و هوای این سریال با سریال‌های مناسبتی ماه رمضان تفاوت عمده داشت؛ مخاطبان پیش‌تر ژانر کمدی و درام را تجربه کرده بودند، اما او یک فرشته بود آغازگر ژانری جدید در تلویزیون ایران به نام ژانر «ماورایی» نام گرفت.

این سریال روایتگر داستانی است که در خلال آن برای اولین بار شیطان در کالبد یک انسان نمایش داده شد تا از این طریق شیطان را در قالب متافیزیکی و ماورایی برای مخاطبان باورپذیرتر نشان دهد. گفتنی ست این سریال در ماه رمضان از شبکه آی‌فیلم در حال نمایش است.

کد خبر 568184

منبع: ایمنا

کلیدواژه: او یک فرشته بود سریال تلویزیونی ماه رمضان سریال رمضانی فیلم ماورایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق او یک فرشته ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید

آفتاب‌‌نیوز :

طبق برخی اخبار جدایی بازیگر نقش بهتاش قطعی است. آن‌چه عنوان می‌شود، اما ربطی به سرشلوغی او ندارد. اصلا، مساله ساخت سری هفتم «پایتخت» امری تازه نیست که بازیگران نتوانند برنامه خود را هماهنگ کنند.

تصمیم افشاری هر چه هست، محترم. صرفا محض یادآوری می‌گوییم که او با سریال «پایتخت» صاحب شهرت و محبوبیت شد و استعداد کمدی‌اش به طور کامل بر همگان آشکار گشت. آیا جدایی او از این سریال، «اخلاقی» است؟

این ماجرا یادمان انداخت که هوتن شکیبا، سال ۹۷ برای «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ گرفت. آن زمان، خیلی‌ها گمان می‌کردند دیگر در «لیسانسه‌ها» بازی نخواهد کرد. شکیبا، اما به سریالی که با آن مشهور شده بود، وفادار ماند و اتفاقا کاراکتر حبیب در «فوق لیسانسه‌ها» ویژه‌تر از همیشه شد. این را هم بدانیم که او نوروز امسال با صداپیشگی «مهمانی» به تلویزیون بازگشت.

در مثالی دیگر می‌توان از پژمان جمشیدی نام برد که با سریال تلویزیونی «پژمان» به شهرت در عرصه بازیگری رسید. او در سینما سرشلوغ است، اما این اتفاق را بهانه‌ای برای عدم همکاری با فصل چهارم «زیرخاکی» نکرد. جمشیدی پیش از پخش این سریال نوروزی گفته بود که برای خوشی دل مردم با تلویزیون همکاری کرده است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون