Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر سلامت جمعیت، مدارس و خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه‌ریزی برای اعزام تیم‌های سیار واکسیناسیون به مدارس مقطع ابتدایی خبر داد.

دکتر محمد احمدیان در این خصوص بیان کرد: در راستای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا، تیم‌های سیار واکسیناسیون اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مدارس مقطع ابتدایی مراجعه کرده و پس از دریافت رضایت از والدین، نسبت به واکسیناسیون دانش‌آموزان اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در مدارسی که تعداد دانش‌آموزان به اندازه‌ای است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل اجرا نیست، طرح زوج و فرد اجرایی می شود، گفت: در بازدیدهایی که به صورت مستمر از مدارس انجام می‌شود تاکید بر لزوم اجرای پروتکل‌های بهداشتی مدنظر است.

مدیر سلامت جمعیت، مدارس و خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسیناسیون دانش‌آموزان مدارس متوسطه در حد مطلوبی است اما در مقطع ابتدایی که دانش‌آموزان نیز درک درستی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارند، واکسیناسیون از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، احمدیان با بیان اینکه واکسیناسیون مقطع ابتدایی با حضور والدین یا رضایت‌نامه آن‌ها انجام می‌شود، گفت: پس از ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمام آموزش‌ها به صورت حضوری ارائه می‌شود مگر اینکه دانش آموز مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و در معرض خطر بیماری کرونا باشد که در چنین شرایطی آموزش‌ها به صورت مجازی ارایه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقطع ابتدایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی