Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید غفاری گفت: ایمن سازی شبکه معابر شهری در دستور کار است.

۱۶ عدد سرعتکاه آسفالتی، رنگ آمیزی و آشکارسازی سرعتکاه‌ها و اجرای گذرگاه برجسته عابران پیاده با ابعاد استاندارد از اقدامات اجرایی مدیریت شهری همدان در طرح استقبال از بهار بوده است.

او گفت: خط کشی‌های طولی و عرضی شبکه معابر شامل خط کشی محوری ممتد و منقطع با توجه به ورودی‌های شهر و با هدف بهبود عبور و مرور انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری به تعویض و نوسازی ۵۰ عدد تابلو ترافیکی فرسوده و آسیب دیده و یک هزار و ۱۵۰ عدد پایه تابلو ترافیکی اشاره کرد.

او گفت: ایمن سازی معابر، پاکیزه سازی پارکینگ‌ها و ترمیم نواقص تابلو‌های پارکینگ‌ها و نظارت مستمر بر مراکز معاینه فنی خودروی شهرستان همدان از سوی مدیریت شهری نیز در قالب این طرح اجرا شد.

غفاری در ادامه گفت: تعویض انواع تجهیزات ترافیکی آسیب دیده، بهسازی و تعویض تابلو‌های جهت نما و حاشیه نما، خط کشی عرضی و اجرای علائم افقی، رنگ آمیزی بلوک‌های بتنی نیوجرسی در تقاطع‌های غیرهمسطح، رنگ آمیزی مینی نیوجرسی‌ها، نصب تجهیزات ترافیکی از سایر اقدامات مجموعه شهرداری بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل شهری طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَ بَنَاتِکَ وَ نِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَ کَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»: همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند ولی به این جنجال‌ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند .(۰۹/۰۴/۱۳۸۶)

بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی محترم و انقلابی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و نا امنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح بابرکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محورهای جنگ ترکیبی دشمن و به کارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

کد خبر 6087657

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا