Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا نقدی گفت : حدود سه سال پیش پیگیری‌هایی را برای میزبانی رقابت‌های جهانی پاراگلایدر داشتیم که متاسفانه شرایط برای گرفتن این میزبانی فراهم نشد.

به گفته رئیس انجمن ورزش‌های هوایی استان کرمانشاهباتوجه به بهبود شرایط کرونایی به واسطه واکسیناسیونی که در دنیا صورت گرفته، تلاش کردیم دوباره میزبانی این رقابت‌ها را برای کرمانشاه بگیریم که سرانجام مجوز آن صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجوز برگزاری رقابت‌های جهانی پاراگلایدر رشته مسافت، دیروز (۲۳ فروردین) از سوی انجمن جهانی به نام کرمانشاه صادر شد.

این رقابت‌ها قرار است به مدت حدود یک هفته از ۲۸ مرداد تا سوم شهریور امسال در سایت بین المللی ویس قرنی کرمانشاه برگزار شود.

برآورد می‌شود حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از خلبانان تراز اول پاراگلایدر دنیا برای حضور در این مسابقات به کرمانشاه سفر کنند.

این مسابقات برای شرکت کنندگان دارای رنکینگ خواهد بود و اگر بتوانیم آن را با کیفیت خوب برگزار کنیم، امکان ثبت آن در تقویم انجمن جهانی وجود دارد.

برگزاری مطلوب و با کیفیت این مسابقات همراهی و همکاری تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان را می‌طلبد، هرچند سایت ویس قرنی یکی از قدیمی‌ترین و استانداردترین سایت‌های پروازی آسیا است، اما برای برگزاری این مسابقات لازم است زیرساخت‌هایی را در آن فراهم کنیم که در این رابطه به همکاری برخی دستگاه‌ها همچون اوقاف، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، فرمانداری و استانداری نیاز است.

حضور تعدادی از بهترین خلبانان پاراگلایدر دنیا در کرمانشاه می‌تواند علاوه بر ارتقاء سطح این رشته، به اقتصاد ورزش و گردشگری استان کمک کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های بین المللی رقابت های کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است