Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:42:00 GMT

کرمانشاه میزبان رقابت‌های جهانی پاراگلایدر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۱۸۴۶

کرمانشاه میزبان رقابت‌های جهانی پاراگلایدر شد

ایسنا/کرمانشاه رئیس انجمن ورزش های هوایی استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت های جهانی پاراگلایدر در رشته کراس کانتری(مسافت) خبر داد.

محمدرضا نقدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود سه سال پیش پیگیری هایی را برای میزبانی رقابت های جهانی پاراگلایدر داشتیم که متاسفانه شرایط برای گرفتن این میزبانی فراهم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باتوجه به بهبود شرایط کرونایی به واسطه واکسیناسیونی که در دنیا صورت گرفته، تلاش کردیم دوباره میزبانی این رقابت ها را برای کرمانشاه بگیریم که سرانجام مجوز آن صادر شد.

نقدی به تلاش های رئیس کرمانشاهی کمیته مسابقات انجمن ورزش های هوایی ایران برای گرفتن این میزبانی هم اشاره کرد و گفت: مجوز برگزاری رقابت های جهانی پاراگلایدر رشته مسافت، دیروز(23 فروردین) از سوی انجمن جهانی به نام کرمانشاه صادر شد.

وی تصریح کرد: این رقابت ها قرار است به مدت حدود یک هفته از 28 مرداد تا سوم شهریور امسال در سایت بین المللی ویس قرنی کرمانشاه برگزار شود.  

رئیس انجمن ورزش های هوایی استان افزود: برآورد می شود حدود 100 تا 150 نفر از خلبانان تراز اول پاراگلایدر دنیا برای حضور در این مسابقات به کرمانشاه سفر کنند.

وی ادامه داد: این مسابقات برای شرکت کنندگان دارای رنکینگ خواهد بود و اگر بتوانیم آن را با کیفیت خوب برگزار کنیم، امکان ثبت آن در تقویم انجمن جهانی وجود دارد. 

 نقدی با تاکید براینکه برگزاری مطلوب و با کیفیت این مسابقات همراهی و همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی استان را می طلبد، گفت: هرچند سایت ویس قرنی یکی از قدیمی ترین و استانداردترین سایت های پروازی آسیا است، اما برای برگزاری این مسابقات لازم است زیرساخت هایی را در آن فراهم کنیم که در این رابطه به همکاری برخی دستگاه ها همچون اوقاف، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، فرمانداری و استانداری نیاز است.

وی یادآور شد: حضور تعدادی از بهترین خلبانان پاراگلایدر دنیا در کرمانشاه می تواند علاوه بر ارتقاء سطح این رشته، به اقتصاد ورزش و گردشگری استان نیز کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه پاراگلایدر اویس قرنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سید اول جام جهانی فوتسال

مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه در ازبکستان انجام خواهد شد و با پیروزی تیم افغانستان در آخرین بازی خود مقابل قزاقستان، تکلیف بیست و چهار تیم صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ایران که امروز دیدار فینال را با تایلند برگزار خواهد کرد در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد. سیدبندی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه‌کشی جام جهانی ۶ خردادماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد و آغاز مسابقات نیز از شهریورماه خواهد بود

دیگر خبرها

  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان