Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:39:35 GMT

وزش باد شدید و نسبتا شدید در منطقه کاشان طی ۲ روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۳۶۶۰

وزش باد شدید و نسبتا شدید در منطقه کاشان طی ۲ روز آینده

عباس ارغوانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تحلیل نقشه‌های هواشناسی کاشان بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی روزهای آینده است، اظهار داشت: طی روزهای آینده بیشترین مقدار دمای هوا ۳۵ درجه و کمترین مقدار ۱۱ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم طی دو روز آینده شاهد وزش بادهای شدید و نسبتاً شدید در منطقه کاشان باشیم، ابراز داشت: از این رو به شهروندان کاشان توصیه می‌کنیم حتماً نسبت به استحکام سازی بناهای موقت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به بروز خشکسالی در منطقه کاشان تصریح کرد: طی روزهای گذشته دما هوای منطقه کاشان افزایش یافته بود به طوریکه در برخی روزها گرمای هوا طی ۵۰ سال اخیر بی سابقه بود.

وی با بیان اینکه بارش‌های باران طی روزها و ماه‌های آینده به هیچ عنوان کافی نبوده است، خاطرنشان کرد: با اوضاع کنونی متأسفانه احتمال می‌دهیم که حتی برای تأمین علوفه نیز به مشکلاتی را داشته باشیم.

ارغوانی با اشاره به پیش بینی وزش باد طی روزهای آینده گفت: به کشاورزان پیشنهاد می‌کنیم هرگونه سم پاشی و محلول پاشی را به زمان دیگری موکول کنند.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به پیش بینی‌های موجود به همشهریان عزیز توصیه اکید می‌کنیم اکیداً از حضور در پرتگاه‌ها و روشن کردن آتش در مزارع و مراتع به شدت پرهیز کنند.

رئیس اداره هواشناسی کاشان همچنین از احتمال بارش‌های رگباری در اوایل هفته آینده خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود این بارش‌ها همراه با رعد و برق باشد از همشهریان عزیز می‌خواهیم که در زمان بارندگی از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

کد خبر 5466341

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی وزش باد تندباد خشکسالی ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی هنر ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه گرد و خاک منطقه کاشان طی روزهای پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید و فعالیت سامانه بارشی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه افزود: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ و مه قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: زمان شروع این هشدار ظهر سه شنبه و زمان پایان آن پنجشنبه صبح خواهد بود.

داداشی لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و کاهش محسوس ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه قابل انتظار است.

کد خبر 6095560

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وزش باد و خیزش گرد و خاک در کرمان
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا