Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاملات بازار سهام امروز چهارشنبه 24 فروردین که با افزایش عرضه، در ابتدا منفی شروع کرد در انتها با افزایش سمت تقاضا با 8 هزار و 100 واحد افزایش به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بازار معاملات سهام امروز ابتدا متاثر از افت شاخص در روز قبل کار خود را منفی آغاز کرد، اما در ادامه هر چه به پایان وقت قانونی نزدیک می‌شد با افزایش سمت تقاضا و عقب نشینی فروشندگان شاخص کل با 8 هزار و 100 واحد افزایش بر روی عدد یک میلیون و 454 هزار واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان آخرین روز معاملاتی هفته چهارم فروردین سهامداران 10 میلیارد و 95 میلیون سهم و ارواق مالی را به ارزش 4 هزار و 984 میلیارد تومان در بیش از 483 هزار نوبت خرید و فروش کردند.
شاخص کل بر معیار هم وزن نیز با 2676 واحد رشد بر روی عدد 382 هزار واحد ایستاد. نماد‌های فولاد، شبندر، فملی، شتران، فارس، شبریز، و ومعادن بیشترین تاثیر مثبت بر رشد شاخص کل را داشتند و نماد‌های پرتراکنش نماد‌های خگستر، شستا، خودرو، خساپا، وساپا و خبهمن از نماد‌های پرتراکنش بازار بودند.
در اخرین روز کاری بورس در این هفته از مجموع 702 نماد قابل معامله 466 نماد مثبت، 236 نمادمنفی بودند که از این تعداد 133 نماد با صف خرید و 28 نماد هم با صف فروش به کار خود پایان دادند.
امروز بیشترین ورود پول حقیقی‌ها با 17 میلیارد تومان به گروه‌های صندوق قابل معامله، نفتی، شیمیایی، سرمایه گذاری، انبوه سازی و عرضه برق تعلق گرفت.
نمای کلی بازار
تعداد کل نماد: 702
 تعداد مثبت: 466 (%66)
 تعداد منفی: 236 (%34)
 تعداد صف خرید: 133 (%19)
 تعداد ️صف فروش: 28 (%4)
تعداد نماد اختلاف مثبت: 426
تعداد نماد اختلاف منفی: 211
ارزش خرید حقوقی ها: 900 میلیارد
ارزش فروش حقوقی ها: 917 میلیارد
ارزش خرید حقوقی‌های بزرگ: 383 میلیارد
ارزش فروش حقوقی‌های بزرگ: 357 میلیارد
سرانه خریدار حقیقی کل: 17.8 میلیون
سرانه فروشنده حقیقی کل: 15 میلیون
قدرت خریدار حقیقی: 1.2
 ورود پول حقیقی: (17) میلیارد تومان
 ارزش صف‌های خرید: (500) میلیارد تومان
 ارزش صف‌های فروش: (56) میلیارد تومان
 بیشترین ورود پول حقیقی به گروه: (میلیون تومان)
صندوق قابل معامله: 156,491
نفتی: 42,221
شیمیایی: 31,642
سرمایه گذاری: 19,640
انبوه سازی: 8,972
عرضه برق: 8,927

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورس میلیارد تومان شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی

در جریان معاملات امروز ۱۱ اردیبهشت شاخص کل بورس ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحدی کاهش یافت و سطح ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی قرار گرفت شاخص کل هم وزن نیز با با کاهش ۶ هزار و ۱۸ واحد در تراز ۷۵۰ هزار و ۸۰۴ واحد ایستاد سه نماد فولاد، فملی و شپنا امروز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند و سه نماد ذوب، فولاد و خزامیا پراکنش‌ترین نماد‌های بورس بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با کاش ۱۸۹ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۹۹ واحدی ایستاد فجهان، خاور، مادیرا هم سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس بودند.

امروز گروه خودرو باد ارزش معاملاتی ۲۶۹ میلیارد تومان برترین گروه میان صنایع بود و بعد از آن صنعت فلزات اساسی و شیمیایی در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

در بورس سه نماد افران، سیر و فردا برترین تقاضا و سه نماد افران، سپر و کارین برترین عرضه را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی