Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@15:29:17 GMT

افتتاح مرکز پهپاد دانشگاه هوایی شهید ستاری

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۴۲۵۴

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، اماکن علمی، پژوهشی و مرکز پهپاد این یگان را افتتاح کرد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با حضور در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید، بخش‌های علمی پژوهشی و مرکز پهپاد دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری را افتتاح کرد.
وی در جمع فرماندهان و کارکنان این دانشگاه، با اشاره به لزوم تربیت نیروی دانشمند متخصص در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از اهداف دانشگاه هوایی شهید ستاری، تعلیم و تربیت افسران ولایی و متعهد در تراز انقلاب اسلامی و بالا بردن سطح علمی دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری است.   فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: در راستای رساندن نیروی هوایی ارتش به یک نیروی دانشمند و بمنظور تحقق انتظارات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بخش‌های مختلف این نیرو به‍ویژه دانشگاه شهید ستاری باید بیش از پیش و با توانی دو چندان رو به جلو حرکت کنیم.   وی تصریح کرد: امروز آنچه دشمنان نظام اسلامی از نهادینه سازی مکتب انقلابی در بین آحاد جامعه هراس دارند که دانشگاه علوم و فنون هوایی با سابقه‌ای درخشان می‍تواند نقش بسیار کلیدی در تحقق این هدف والا داشته باشد، چرا که این دانشگاه مهد تربیت افسرانی ولایی و مردمدار است و این خود مولفه‌ای ارزشمند برای خوشبین سازی و ارتقای محبوبیت در بین آحاد جامعه به شمار می‌رود.   امیر سرتیپ واحدی تصریح کرد: اولویت دانشگاه هوایی ارتقای توان علمی بر پایه خودباوری و بی‍نیازی به خارج از کشور است، چرا که ما جوانانی پرتلاش و علمی بسیاری در سطح جامعه داریم که هر کدام می‌توانند بازوی قدرتمندی برای کسب علوم تخصصی باشند.   بیشتر بخوانید: فرمانده نیروی زمینی سپاه: اگر دشمن رعایت نکند حتما ضربه سنگینی خواهد خورد   انتهای پیام/ برچسب ها: فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ حمید حیدری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوایی ارتش فرمانده نیروی هوایی ارتش دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری دانشگاه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان با حضور مسئولان استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه همدان با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، فرماندار و امام جمعه کبودرآهنگ، رئیس‌کل دادگستری استان، جمعی از مسئولان قضایی و امنیتی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

در حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مهدی کرمی به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه معارفه و از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی در این سمت تقدیر شد.

استاندار همدان در این مراسم، اظهار داشت: امروز کشور در اوج اقتدار، بالندگی و بازدارندگی کامل است و دشمن جرأت کوچک‌ترین تعدی به مرزها را ندارد و حماقتی را که رژیم منحوس صهیونیستی  در کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران در دمشق به خرج داد، با پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق روبه‌رو شد.

علیرضا قاسمی فرزاد بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی برای بقای عمر خود نیاز به جنگ و تجاوز دارد اما با عملیات وعده صادق، دشمن پیام را دریافت کرد که این افکار باطل و پریشان است آنها هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه را به خاک و خون می‌کشند در حالی که ایران‌ اسلامی حامی مردم بی‌گناه غزه است.

وی با بیان اینکه ایران‌ اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه و توان نظامی فرزندان ایران، مرزها را از حملات مصون داشته عنوان کرد: در خیابان‌ها و دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان در مخالفت با استکبار جهانی ندای آزادی‌خواهی مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه را فریاد می‌زنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کشور از وابستگی کامل نظامی به خود اتکایی رسیده است گفت: مجاهد سر افراز، پرتلاش و لایق امیر مرادبکی در طول مدت فرماندهی پایگاه شکاری شهید نوژه با اقتدار و جدیت امور را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان