Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@20:31:35 GMT

معرفی مدل های مانتو تابستانی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۵۳۷۱

معرفی مدل های مانتو تابستانی

امروزه بسیاری از افراد به ویژه خانوم‌ها به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند. در ایران پوشیدن مانتو به دلیل حجاب بسیار مهم است به همین دلیل بسیاری از افراد گمان می‌کنند که نمی‌توانند ظاهر خود را بر اساس علاقه خود طراحی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروزه بسیاری از افراد به ویژه خانوم‌ها به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران پوشیدن مانتو به دلیل حجاب بسیار مهم است به همین دلیل بسیاری از افراد گمان می‌کنند که نمی‌توانند ظاهر خود را بر اساس علاقه خود طراحی کنند. شما می‌توانید با خرید مانتو تابستانی مناسب، تیپ خود را مرتب کنید.در این مقاله قصد داریم تا به شما مدل‌های مانتو تابستانی را به صورت بسیار کوتاه و خلاصه معرفی کنیم.

مدل مانتو تابستانی به همراه دامن چین دار

مانتوهای چین دار برای سلیقه‌های خاص بسیار مناسب هستند؛ زیرا در تابستان با توجه به پارچه‌های نخی و خنک خود، شما را اذیت نخواهند کرد. مانتوهای چین دار از سال 98 تا کنون یعنی سال 1401 هم هنوز در مد به سر می‌برد. در واقع می‌توان گفت این مانتو هیچ وقت از مد نخواهد افتاد.

 طراحی مانتو های بهاری مانتو تابستانی با دامن چین‌دار این‌گونه است که مانتوها گشاد و بلند بوده و در قسمت پایینی خود دامن چین دار دارند. به شما توصیه می‌کنیم که رنگ‌های روشن این نوع مانتو را خریداری کنید. برای خرید مانتو تابستانی با مدل چین دار، می‌توانید به سایت فروشکالا مراجعه کرده و آن را به بهترین قیمت و با کیفیت بالا خریداری کنید.

مدل مانتو تابستانی جلو باز

مانتو تابستانی جلو باز از بهترین و محبوب‌ترین انتخابات بانوان است. امکان دارد فردی از این مانتو استفاده نکند. مانتوهای جلوباز بی‌شک بسیار خاص و شیک هستند و امسال نیز نسبت به مانتوهای جلو بسته جلوتر هستند. از نظر ما مانتوهای جلو بسته تا حدودی در حال انقراض هستند البته ناگفته نماند که شما برای جلسات، دانشگاه، سرکار و غیره به مانتوهای جلو بسته نیاز دارید.

مانتوهای جلو باز در فصل تابستان و گرما بسیار مناسب است؛ زیرا هم شما را از گرما دور کرده و با این حال شیک بودن خودش را دارد. مانتو نخی جلوباز ر با هر شلوار و هر نوع اکسسوری می‌توانید بپوشید. زیر مانتوها می‌توانید از شومیز استفاده کنید و شومیزهای خود را با شلوارهای جین و پارچه‌ای ست کنید. جالب‌ترین قسمت ماجرا این است که شما می‌توانید به خرید اینترنتی مانتو تابستانی نیز بپردازید.

مانتو تابستانی جلو بسته

مانتوهای جلو بسته چند نوع هستند و می‌شود گفت این نوع مانتوها هم از نوع زیپی یا هم از نوع دکمه‌ای هستند. مانتوهای جلوبسته از دهه 70 و اوایل 80 از پرطرفدارترین مدل‌های مانتو محسوب می‌شده اما امروزه این مانتوها طرفداران زیادی ندارد و به نسبت بسیار کمتر از مانتو جلوباز طرفدار دارند. امروزه طراحی‌های خاص و شیکی از مانتوهای جلو بسته وارد بازار شده است و به همین دلیل دوباره جایگاه مشخصی پیدا کرده است.

مانتوهای جلوبسته باید از جنس پارچه‌های نخی و بسیار سبک باشند تا بتوانند تا حدودی گرما را از شما دور کنند. با این نوع مانتوها می‌توانید از اکسسوری‌های بسیار شیکی استفاده کنید. پیشنهاد ما باز هم خرید در طرح و رنگ روشن است. شما می‌توانید هر مدل مانتو تابستانی را به صورت آنلاین و تنها با فشردن یک دکمه خریداری کنید.

مانتو کوتاه:

مانتوی کوتاه که با پارچه های تابستانی مثل پارچه نخی یا پارچه حریر و کرپ دوخته می شوند مناسب فصل گرما می باشد. بسیار محبوب دختران و بانوان جوان می باشد و دارای طرفداران زیادی است.

مانتو تابستانی چهار خانه

مدل چهارخانه تا سالیان سال محبوب‌ترین نوع پیراهن مردانه بوده و هم اکنون نیز رو دستش نیامده است. امروزه طرح چهارخانه نیز از محبوب‌ترین طرح‌ها بین بانوان می‌باشد. ترکیب رنگ‌های جذاب و زیبا این مانتوها باعث شده است تا شما بتوانید تیپ‌های زیبایی را برای خود طراحی کنید. با مانتوهای چهارخانه دست شما برای خرید شلوار، اکسسوری، شال و غیره بسیار باز است.

شما برای خرید مانتو تابستانی چهارخانه می‌توانید به فروشکالا مراجعه کرده و به راحتی با مشاوران سایت حتی به صورت رایگان مشورت بگیرید. توجه داشته باشید که تنها خرید و ظاهر اهمیت ندارد بلکه شما باید به جنس مانتو نیز توجه کنید.

خرید مانتو تابستانی

اگر بخواهید بهترین مانتو تابستانی را خریداری کنید، ابتدا باید بتوانید از مد سال با خبر شوید. ناگفته نماند که خرید مانتو یا لباس‌ها حتماً نباید مربوط به مد سال باشد بلکه باید با توجه به سلیقه شما خریداری شوند. شما هم می‌توانید قبل از خرید با کمک اینترنت مدل‌های مانتو تابستانی را جستجو کرده و از تمامی مدل‌ها باخبر شوید. اگر به مد و زیبایی علاقه دارید؛ به هیچ عنوان درنگ نکنید و به فروشکالا سر بزنید.

سلیقه هر فرد متفاوت بوده و هرکسی به نوعی از مانتو علاقه دارد اما شما باید بتوانید تیپ خود را پیدا کنید تا بتوانید به عنوان فردی خوشتیپ در جامعه قدم بگذارید. مانتوهای تابستانی معمولا دارای چین هستند ولی اگر بازوهای شما بزرگ و پر است اصلاً سراغ  آستین‌های چین دار نروید ولی اگر عاشق مانتوهای چین دار هستید می‌توانید از مانتوهایی استفاده کنید که پایین آن‌ها دارای چین هستند.

می توانیدمانتو های خود را از فروشگاه اینترنتی فروشکالا  https://foroshkala.net/از میان مدل های متنوع انتخاب و خریداری کنید و درب منزل قیمت آنرا بعد از دریافت از مامور پست پرداخت کنید.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مانتو تابستانی بسیاری از افراد مدل های مانتو خریداری کنید چین دار ظاهر خود مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم گفت: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کار‌های مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

وی افزود: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کند نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند.

وزیر علوم بیان کرد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار ۳۸۰ نفر از رتبه‌های کنکور بورسیه می‌شوند بخصوص المپیادی‌ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی