Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ایجاد پردیس‌های فرهنگی و گردشگری خانواده‌محور یکی از برنامه‌های پیشنهادی شرکت توسعه است، گفت: یکی از اهداف شهرداری تهران ایجاد فضاهای فرهنگی و گردشگری در مناطق کم‌برخوردار است.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد مؤیدی در نشستی که با حضور حسین کاشانی پور، شهردار مناطق ۲۱ در خصوص بررسی زمینه های همکاری با این منطقه برگزار شد، گفت: یکی از اهداف شهرداری تهران ایجاد فضاهای فرهنگی و گردشگری در مناطق کم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته در حال حاضر منطقه۲۱ به لحاظ سرانه فضاهای فرهنگی فاصله قابل توجهی با استانداردهای تعریف شده در مساحت فضاهای فرهنگی، تفریحی، مذهبی و گردشگری دارد. به همین منظور، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آمادگی لازم را دارد تا با توجه به توان تخصصی و تجارب خود در این زمینه خدمات و مشاوره‌های لازم را ارائه کند.

سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: ایجاد پردیس‌های فرهنگی و گردشگری خانواده محور یکی از  برنامه‌های پیشنهادی شرکت توسعه است.

همچنین در این نشست حسین کاشانی پور ، شهردار منطقه ۲۱ نیز در خصوص کمبود زیر ساخت های فرهنگی و ضرورت بهبود سرانه فرهنگی و گردشگری در این منطقه نکاتی را مطرح کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، در پایان این نشست مقرر شد کارگروه مشترک بین منطقه۲۱ و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تشکیل شود تا در زمینه توافقات انجام شده و زمینه‌های همکاری بیشتر اقدام و بررسی های لازم صورت گیرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شهرداری تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری تهران شرکت توسعه فضاهای فرهنگی فرهنگی و گردشگری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد