Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:55:48 GMT

رفع تنش آبی 169 روستای کردستان به همت سپاه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۵۹۶۶

رفع تنش آبی 169 روستای کردستان به همت سپاه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در مراسم آغاز به کار آبرسانی به 169 روستای استان که با حضور مسئولان در روستای ینگیجه مریوان برگزار شد، اظهار کرد: بنا به تاکید فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای امنیت، آسایش و رفاه مردم همه دستگاه‌های اجرایی در کشور موظف هستند در حیطه کاری خود در خدمت مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سپاه هم بنا به تاکیدات فرمانده کل قوا درخواست این دولت و دولت‌های گذشته با توجه به ظرفیت‌هایی و هرآنچه در توان دارد در عرصه‌های مختلف در خدمت مردم باشد.

فرمانده سپاه بیت.المقدس کردستان افزود: سپاه در نقاط مختلف استان در راستای تامین امنیت فعالیت وسیعی دارد، آرامش امروز ماحصل تلاش و ایثارگری‌های خاموش همه دستگاه‌هایی است که در عرصه امنیت فعالیت دارند.

سردار حسینی با بیان اینکه ایجاد امنیت پایدار هدف دستگاه مختلف فعال در عرصه امنیت است، گفت: یکی از اقدامات سپاه تلاش در مسیر مقابله با کرونا در قالب‌های مختلف مانند واکسیناسیون، گندزدایی، توزیع بسته‌های حمایتی و غیره است.

وی افزود: به مردم قول دادیم از ابتدا تا انتهای ریشه کن کردن کامل کرونا در کنار مردم باشیم که خوشبختانه در کلیت سپاه این اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس عنوان کرد: در حوزه آبرسانی، احداث خانه محرومین، محرومیت‌زدایی، کشاورزی آبخیزداری و غیره خدمات مختلفی در سطح استان انجام شده است.

سردار حسینی تصریح کرد: با تصمیمی که در قرارگاه امام حسن مجتبی گرفته شد، بنا است در 5 تا 6 عرصه اقدامات برجسته‌ای در روستاهای استان انجام شود که یکی از این اقدامات در بخش بسیج، آبرسانی، منابع طبیعی و آبخیزداری و آموزش و بهداشت و مدارس است.

وی اظهار کرد: بخش بسیج آبرسانی در کل کشور شروع شده و بناست در روستاهایی که تنش آبی وجود دارد با کمک متولیان امر اقدامات لازم انجام شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس با بیان اینکه بسیج آبرسانی در روستاهای استان از امروز کلید می‌خورد، گفت: در راستای تحقق اهداف در این خصوص نیاز به همراهی و همکاری بخش‌های مختلف و مرتبط است.

سردار حسینی اظهار کرد: رفع تنش آبی روستاها پروژه بزرگ است که نیازمند کار جهادی و حذف بروکراسی‌های اداری برای تحقق برنامه است.

وی با اشاره اینکه قرارداد آبرسانی به 169 روستای تنش آبی در قالب این برنامه هدف گذاری شده است، عنوان کرد: آبرسانی به 47 روستا به صورت تک روستایی و 127 روستا نیز در قالب 7 مجتمع خواهد بود.

به گفته فرمانده سپاه بیت المقدس، 527 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح ها اختصاص پیدا کرده و در بازه زمانی 30 ماه باید پروژه به سرانجام برسد.

سردار حسینی توپوگرافی و پراکندگی را از چالش های سد راه این پروژه عنوان کرد با بیان اینکه جمعیتی که با اجرای این طرح از آب شرب سالم بهره مند می شوند 66 هزار و 769 نفر در 169 روستا خواهند بود،گفت: 767 کیلومتر لوله گذاری و 505 کیلومتر خط انتقال و 264 کیلومتر شبکه توزیع، احداث 92 باب مخزن در قالب این پروژه انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: احداث 58 ایستگاه پمپاژ و 93 اتاق فرمان و حفر 26 حلقه چاه و بهسازی 35 دهنه چاه بخشی از این کارها قبلا آب منطقه ای انجام شده است و بخشی از طرح‌ها نیمه تمام است و بناست در دولت انقلابی برای خدمت بیشتر به مردم تکمیل شوند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حسینی امنیت پایدار محرومیت زدایی فرمانده سپاه بیت المقدس سردار حسینی تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده