Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرزاد مخلص‌الائمه» چهارشنبه شب در آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در روستای خسروبیگ شهرستان میلاجرد افزود: دولت سیزدهم یکی از موضوعات بسیار اولویت دار خود را به بحث محرومیت زدایی در حوزه فقر و محرومیت نسبی و بویژه در مبارزه با فقیر مطلق است قرار داده است.

وی بیان کرد: بسیاری از برنامه‌های طراحی و تدوین شده در این خصوص آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی ادامه داد: طبیعی است نقاطی از کشور و استان مرکزی که کانون‌های محرومیت تاریخی هستند در اولویت رسیدگی‌ها قرار دارند. 

مخلص‌الائمه بیان کرد: انقلاب متعلق به مستضعفان و محرومان است و تلاش دولت‌ها بویژه دولت سیزدهم برای زدودن این محرومیت است.

وی گفت: محرومیت‌ها می‌تواند ابعاد مختلفی در حوزه فرهنگی، اقتصادی، زیرساختی و زیربنایی داشته باشد که با تلاش نهادهای مختلفی که متصدی این امر هستند، کارهای بسیار ارزشمندی در نهادها و سازمان‌های دولتی، ارگان‌های عمومی و سایر دستگاه‌ها انجام شده اما هنوز با نقطه آرمانی فاصله زیادی وجود دارد.

استاندار مرکزی افزود: به همین منظور برنامه‌هایی در راستای سند تحول دولت مردمی تدوین شده که در اسفندماه سال گذشته منتشر شد و به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

مخلص‌الائمه گفت: در قالب این سند و یک‌هزار و ۲۳ اقدام طراحی شده، بخشی از برنامه‌ها متعلق به مناطق کم برخودار و شکاف‌های طبقاتی است.

وی اظهار داشت: برای عبور از مرحله و ورود فعال به گام دوم انقلاب نیازمند حرکت‌های جهشی و جهادی با حفظ اصول و خطوط اصلی انقلاب و البته نوآوری در روش‌ها، شیوه‌ها و کارکردها هستیم و همه ظرفیت‌ها را برای این موضوع به میدان می‌آوریم.

استاندار مرکزی ادامه داد: بالغ بر ۸۰ تا ۹۰ هزار پروژه ناتمام و نیمه تمام در کشور وجود دارد که اتمام آنها یک مصیبت برای دولت شده است.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: تمام کردن این پروژه‌ها بیش از ۳۰ سال بودجه کشور را نیاز دارد که بخشی از پروژه‌های نیمه تمام متعلق به این خطه است.

وی گفت: با طراحی که در استانداری مرکزی صورت گرفته، یک اولویت بندی مشخص شده تا پروژه‌ها با اولویت و بویژه آن دسته از طرح‌هایی که مطالبه مردم شده و به مراحل پایانی خود نزدیک شده و چندین سال رها شده به اتمام برسند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی استاندار مرکزی مخلص الائمه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سیدرضا یحیوی گفت: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید؛ مرتضوی: ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229399 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده