Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌های ملی برزیل یا آرژانتین خبر داد.

به گزارش مشرق، حسن کامرانی‌فر درمورد آخرین وضعیت مذاکرات فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: تقریباً با ۶ کشور صحبت کرده‌ایم. برزیل و آرژانتین یک دیدار عقب افتاده در مقدماتی جام‌جهانی دارند که قرار است در قطر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یکی از این دو تیم صحبت شده تا با آنها یک بازی تدارکاتی انجام بدهیم.

وی افزود: ۴ تیم از این ۶ کشور در رده های بالای رنکینگ فیفا و ۲ تیم هم در رتبه‌های میانی هستند اما موضوع مهم این است که در صدد هستیم تیم‌هایی را انتخاب کنیم که بازی‌های‌شان به کشور ما نزدیک است. با پرو، نیوزیلند و ۳-۲ کشور دیگر هم صحبت و مذاکره کردیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از قطعی شدن بازی‌ها آن را اعلام می‌کنیم. می‌دانید شرایط برگزاری بازی‌های دوستانه هم سخت است. بحث هزینه ها و مسائل دیگر است و تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد. یک تا دو تیم درخواست بازی پست درهای بسته و بدون پخش کرده‌اند که باز هم در بحث آمادگی برای ما خوب است.

کامرانی‌فر عنوان کرد: خود اسکوچیچ هم در تلاش است. صحبت‌هایی انجام شده و امیدواریم این اتفاق زودتر بیفتد تا بتوانیم که در فیفا دی اول که تعداد روزهایش بیشتر است و همچنین فیفا دی دوم بازی دوستانه داشته باشیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت حسن کامرانی فر مشرق فدراسیون فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی

ویدیویی از صحبت های گزارشگر صدا و سیما در مورد تظاهرات ضداسرائیلی اروپا در میانه بازی فوتبال سوژه رسانه ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • نگاهی به شادترین کشور‌های جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد