Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در یکی از محله‌های کم برخوردار از شرایط اجتماعی و آسیب زا، به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مأموریت داد تا با کنترل جرائم در این مناطق آسیب‌ها را به فرصت‌ها تبدیل کند.

خبرگزاری میزان-  توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در یکی از محله‌های کم برخوردار از شرایط اجتماعی و آسیب زا ضمن تأکید بر کنترل جرائم در این مناطق، به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مأموریت داد با کنترل جرائم در این مناطق آسیب‌ها را به فرصت‌ها تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری با بیان اینکه وظیفه همه ما مسئولیت در قبال اقشار مختلف جامعه است، خاطرنشان ساخت متأسفانه چندین محله با این سبک زندگی که بستر بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی است، وجود دارد که وظیفه داریم با حضور مؤثر و مستمر در این محله ها، آسیب‌ها را کنترل کنیم و به جوانان این مناطق برای آینده خوب آن‌ها کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید تمامی ادارات مرتبط و مسئول پای کار بیایند و همه با همکاری هم چهره ناخوشایند فقر و فلاکت را از این مناطق پاک کنیم تأکید کرد: به وضوح فقر اقتصادی، فرهنگی و کم توجهی‌های مذهبی را می‌توان در این مناطق دید و برای ریشه کن کردن همه این‌ها نیازمند حضور همه ادارات و سازمان‌های مرتبط و مسئول هستیم.

توسلی زاده که در آستانه اذان مغرب در دوازدهمین روز ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این محله حضور پیدا کرده بود، ضمن اقامه نماز با مردم این محله تصریح کرد: یقیناً هدف ما این است که جوانان و نوجوانان این محله‌ها را که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند، از خطر‌ها مصون سازیم و از آن‌ها یک سرمایه اجتماعی مؤثر و مفید بسازیم.

وی تأکید کرد: اراده ما در هر امری به سرانجام رساندن آن است و الا هرگز آن موضوع را شروع نخواهیم کرد؛ بنابراین این کار خیری که در این ماه مبارک شروع کردیم حتما به سرانجام خواهیم رساند.

رئیس کل دادگستری در پایان با ابراز امیدواری از اینکه روزی برسد که تمامی این مناطق به بالندگی و رشد اجتماعی برسند یادآور شد: خوشبختانه امروز اطلاعات خوبی از مناطق ۲۷ گانه‌ای که به نوعی دچار آسیب‌های اجتماعی هستند، به دست آوردیم و دستگاه قضایی با تمام وجود تلاش خواهد کرد جرائم را در این مناطق کنترل کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: گره گشایی از مشکلات مردم از اولویت های دادگستری استان کرمانشاه است

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری کرمانشاه قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرمانشاه قوه قضائیه دادگستری استان کرمانشاه رئیس کل دادگستری محله ها آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با انتقال آب دریا به اصفهان، بارگذاری صنعت از آب‌زاینده‌رود و آب‌های سطحی کمتر خواهد شد و اتفاقات خوشایندی برای این رود رقم خواهد خورد.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: در قانون اساسی در هفت اصل به موضوع شورا پرداخته شده است و امام راحل نیز به امر شورایی تاکید داشتند، اما با این وجود به شوراها توجه نمی‌شود.

وی با گلایه از کم‌توجهی مدیران کشوری به شوراها افزود: از آن‌ها درخواست داریم به ظرفیت بسیار عظیم شورایی و مشاوره‌ای که صراحت آیات قرآن کریم است، توجه داشته باشند و از آن‌ها در پیشبرد امور کشور استفاده کنند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورای ششم نگاه ویژه‌ای به موضوع زاینده‌رود داشته است، اظهار کرد: با همت مسئولان استانی و حمایت مدیران شهری، اتفاقات خوبی در سال‌جاری و سال آینده در راه است و امیدواریم زاینده‌رود، زنده‌رود ابدی شود و نشاط و شادابی برای مردم اصفهان رقم زده شود.

نورصالحی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص مناطق کم‌برخوردار شهر اصفهان گفت: با یک کار علمی و میدانی مناطق و محلات کم‌برخوردار شناسایی و معضلات و مشکلات این مناطق اعم از گلوگاهی و جزئی احصا شد و بودجه و اعتبار خوبی نیز برای رفع این مشکلات در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های خوبی برای رفع معضلات مناطق کم‌برخوردار صورت گرفته‌است، افزود: در حدود سه سالی که از عمر شورای ششم گذشته است، اتفاقات خوبی در حدود ۶۰ محله کم‌برخوردار رقم خورده است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: نزولات جوی در استان خوب بوده است، اما باید نسبت به این برکت و رحمت خداوندی مدیریت بهینه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اصفهان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای در ارتباط با منابع آبی به‌ویژه در غرب و جنوب استان دارد، گفت: در این دوره شورای اسلامی شهر نگاه متفاوتی به موضوع استحصال آب‌های سطحی، زیرسطحی و تصفیه کردن پساب آب شده است.

دست صنعت از آب زاینده‌رود و آب‌های زیرسطحی باید کوتاه شود

نادرالاصلی اضافه کرد: امیدواریم تأمین منابع جدید آبی، به اصفهان، زاینده‌رود، آب‌شرب و محیط زیست این استان کمک شایانی کند، البته از ظواهر امر مشخص است که این منابع خیلی زود قابل دسترس خواهد بود.

وی اظهار داشت: در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تلاش کرده‌ایم گام‌های خوبی در این راستا برداریم و پایه‌ها و ریشه‌های خوبی بر جای گذاشته شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: انتقال آب دریا به اصفهان یکی از اقداماتی است که در این دوره به‌طور جدی پیگیری شد و اگر همت مضاعفی صورت گیرد، در نیمه نخست ۱۴۰۳ می‌توان شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که استاندار اصفهان نیز آن را اعلام داشته است، باید متذکر شوم که این آب انتقالی برای تأمین آب شرب، آب کشاورزی و آب محیط زیست نیست و تنها به صنعت اختصاص پیدا خواهد کرد، به‌شرطی که به عامل توسعه بیشتر آن تبدیل نشود.

نادرالاصلی با بیان اینکه دست صنعت از آب زاینده‌رود و آب‌های زیرسطحی باید کوتاه شود، تصریح کرد: اگر انتقال آب دریا به اصفهان صورت گیرد، بارگذاری صنعت از این آب‌ها کمتر و نزدیک به ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب در مصرف آب صرفه‌جویی خواهد شد که این عدد قابل توجه اتفاق خوشایندی برای زاینده‌رود رقم خواهد زد.

کد خبر 747863

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶