Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@15:50:01 GMT

نصب دوربین هوشمند در نانوایی ها / خرید نان کارتی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۷۴۲۷

نصب دوربین هوشمند در نانوایی ها / خرید نان کارتی می شود؟

سید محمد دهنوی در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید سرزده از نانوایی های شهر گرگان با اشاره به اینکه اولا از همه مردم عزیز استان بابت بروز مشکلاتی در عرضه مناسب نان و صف های طولانی نانوایی ها عذرخواهی میکنم، اظهار کرد: امسال به دلیل اینکه عید نوروز و ماه مبارک رمضان همزمان شده و پیک مصرف نیز در این ایام هست متاسفانه مردم با شلوغی در نانوایی ها مواجه شدند که به سرعت این موضوع را حل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سهمیه خوبی برای افزایش تولید به نانوایی های سراسر استان تزریق شده است، افزود: فرمانداری های شهرستانها به کمک ما آمده اند و در حال ساماندهی و برطرف کردن مشکلات در این حوزه هستند.

فروش آرد سهمیه ای نانوایی ها در بازار آزاد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه متاسفانه همچنان شاهد هستیم که در برخی از نقاط شهری نانوایی ها شلوغ است، خاطرنشان کرد: قول می دهم نهایتا تا پایان فروردین ماه صف ها به حداقل برسد و از شرمندگی مردم عزیز بیرون بیائیم.

دهنوی با اشاره به اختلاف بسیار زیاد قیمت آرد یارانه ای با قیمت آرد در بازار آزاد، ادامه داد: متاسفانه شاهدیم که برخی از این آرد یازانه ای در بازار آزاد در حال خرید و فروش است و من از همه مردم عزیز می خواهم که کمک کنند تا نظارت ها تشدید شده و مراتب را به دستگاههای نظارتی اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه بازدیدهای این ایام حاکی از آن است که تزریق سهیمه های جدید توانسته به کاهش شلوغی ها در برخی مناطق کمک کند، تصریح کرد: یکی از دلایلی که مشکل به صورت کلی رفع نمی شود این است که دو ماه است آرد صنف و صنعت از طریق سامانه توزیع نشده که دلیل آن عمدتا مسائلی پیرامون حوزه قیمت بود و با قیمت گذاری اخیر امیدواریم این مساله نیز حل شود.

خرید نان صرفا با کارت بانکی میسر می شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از کاهش فشار بر آرد یارانه ای با امکان دریافت آرد از طریق سامانه برای نانوایی های سوپرآزاد خبر داد و گفت: قول می دهم تا ابتدای اردیبهشت ماه برنامه جامع نظارت بر نانوایی ها را ابلاغ کنیم که شامل بهره مندی از دوربین های هوشمند و خرید و فروش نان صرفا از طریق کارت بانکی می شود.

دهنوی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات کمبود نان در برخی نانوایی ها و شلوغی صف ها خرید نان به تعداد بسیار زیاد برای اماکن اقامتی و رستوران هاست، اضافه کرد: برای رستوران ها و برخی مراکز اقامتی و خدماتی در حال تعیین شرایطی هستیم که نانوایی های مشخصی تعیین شوند و صرفا از همین نانوایی ها امکان خرید برای آنها باشد.

خبرگزاری ایسنا در روزهای گذشته گزارشی را از شلوغی صفوف نانوایی ها در سطح استان گلستان منتشر کرد که در آن ضمن پرداختن به علت ها از مدیران ارشد استان مطالبه پاسخ و راهکار کرده بود. / منبع: ایسنا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: نانوایی نصب دوربین هوشمند خرید کارتی نان نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان