Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در بازدید سرزده از نانوایی های استان از رفع مشکل صفوف طولانی، با نظارت هوشمند و تزریق سهمیه مناسب آرد خبر داد.

سید محمد دهنوی در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید سرزده از نانوایی های شهر گرگان با اشاره به اینکه اولا از همه مردم عزیز استان بابت بروز مشکلاتی در عرضه مناسب نان و صف های طولانی نانوایی ها عذرخواهی میکنم، اظهار کرد: امسال به دلیل اینکه عید نوروز و ماه مبارک رمضان همزمان شده و پیک مصرف نیز در این ایام هست متاسفانه مردم با شلوغی در نانوایی ها مواجه شدند که به سرعت این موضوع را حل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سهمیه خوبی برای افزایش تولید به نانوایی های سراسر استان تزریق شده است، افزود: فرمانداری های شهرستانها به کمک ما آمده اند و در حال ساماندهی و برطرف کردن مشکلات در این حوزه هستند.

فروش آرد سهمیه ای نانوایی ها در بازار آزاد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه متاسفانه همچنان شاهد هستیم که در برخی از نقاط شهری نانوایی ها شلوغ است، خاطرنشان کرد: قول می دهم نهایتا تا پایان فروردین ماه صف ها به حداقل برسد و از شرمندگی مردم عزیز بیرون بیائیم.

دهنوی با اشاره به اختلاف بسیار زیاد قیمت آرد یارانه ای با قیمت آرد در بازار آزاد، ادامه داد: متاسفانه شاهدیم که برخی از این آرد یازانه ای در بازار آزاد در حال خرید و فروش است و من از همه مردم عزیز می خواهم که کمک کنند تا نظارت ها تشدید شده و مراتب را به دستگاههای نظارتی اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه بازدیدهای این ایام حاکی از آن است که تزریق سهیمه های جدید توانسته به کاهش شلوغی ها در برخی مناطق کمک کند، تصریح کرد: یکی از دلایلی که مشکل به صورت کلی رفع نمی شود این است که دو ماه است آرد صنف و صنعت از طریق سامانه توزیع نشده که دلیل آن عمدتا مسائلی پیرامون حوزه قیمت بود و با قیمت گذاری اخیر امیدواریم این مساله نیز حل شود.

خرید نان صرفا با کارت بانکی میسر می شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از کاهش فشار بر آرد یارانه ای با امکان دریافت آرد از طریق سامانه برای نانوایی های سوپرآزاد خبر داد و گفت: قول می دهم تا ابتدای اردیبهشت ماه برنامه جامع نظارت بر نانوایی ها را ابلاغ کنیم که شامل بهره مندی از دوربین های هوشمند و خرید و فروش نان صرفا از طریق کارت بانکی می شود.

دهنوی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات کمبود نان در برخی نانوایی ها و شلوغی صف ها خرید نان به تعداد بسیار زیاد برای اماکن اقامتی و رستوران هاست، اضافه کرد: برای رستوران ها و برخی مراکز اقامتی و خدماتی در حال تعیین شرایطی هستیم که نانوایی های مشخصی تعیین شوند و صرفا از همین نانوایی ها امکان خرید برای آنها باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد

اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.

فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.

موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • وقتی زمین پراید را وسط خیابان شلوغ بلعید | تصویر
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • شهر شلوغ پلوغ
  • (عکس) تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد