Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:13:38 GMT

تحقق برنامه‌های ابلاغی FTTH در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۷۹۵۴

تحقق برنامه‌های ابلاغی FTTH در کردستان

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه تکنولوژی FTTH به عنوان آخرین خدمت مخابراتی در بستر تلفن ثابت و دیتا طی چند سال اخیر در سطح استان به مشتریان ارائه می‌شود، گفت: این مجموعه در راستای اجرای برنامه‌ها و اهداف تعیین شده این شاخص گام‌های بلندی برداشته است که منجر به تحقق برنامه‌های ابلاغی شرکت مخابرات ایران در این حوزه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح فعالیت‌ها و اجرای پروژه‌های زیرساختی برای ارائه تکنولوژی نوین FTTH پرداخت و اظهار کرد: طبق بررسی‌های کارشناسی شده در قالب یک تیم متخصص نسبت به ایجاد زیرساخت و تامین تجهیزات و سرمایه گذاری لازم، برای این تکنولوژی بر اساس هدف های معین در نقاط مختلف استان اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های FTTH به صورت هفتگی در استان کنترل و بررسی می شود، عنوان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده با تلاش گروهی و همت همکاران ، موفق به محقق شدن شاخص های عملکردی FTTH در سال۱۴۰۰ گشته‌ایم.

حکمت درصد تحقق برنامه‌های FTTH در سال گذشته را یادآور شد و خاطر نشان کرد: این مهم، بیانگر توجه ویژه مخابرات منطقه در راستای ارائه آن به مشتریان همزمان با رشد تکنولوژی‌های جدید است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین بیان کرد: با احتساب۱۱۷ کیلومتر فیبرنوریِ اجرا شده در سال گذشته، هم اکنون چهار هزار و ۹۶۱ کیلومتر فیبرنوری در استان اجرا شده است.

حکمت اعلام کرد: در حال حاضر شش هزار و ۱۵۸مشترک FTTH در استان وجود دارد که از این رقم حدود یک هزار و ۹۰۰ مورد آن در سال گذشته به جمع مشتریان سرویس مذکور اضافه شده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در تمام شهرستان‌های استان تکنولوژی FTTH ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مخابرات منطقه در سال جاری در خصوص ارائه سرویس FTTH به مشتریان و متقاضیان واجد شرایط در سطح استان اضافه کرد: تلاش داریم در نقاط جدیدی که زیرساخت تلفن ثابت نصب و راه اندازی می‌شود طبق استراتژی‌های مدنظر شرکت مخابرات ایران، نسبت به ایجاد زیر ساخت FTTH اقدام نماییم.

گفتنی است: در پروژه FTTH ، فیبر نوری جایگزین کابل مسی منازل شده که با این تکنولوژی سرویس و بسته‌های نامحدود مخابراتی به مشترکان ارائه می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مخابرات منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال