Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعلی کریمی در سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو گفت: درباره رفع نقاطی که دچار آنتن دهی ضعیف بوده و نواقصی دارد باید صدای درخواست‌ها را بشنویم و نواقص را برطرف کنیم.

معاون استاندار فارس گفت: اخیرا جلسه‌ای در باره پوشش تلفن همراه در آزادراه شیراز به اصفهان برگزار کردیم تا قبل از افتتاح این پروژه مهم، پوشش تلفن همراه در طول مسیر ایجاد شود تا هموطنانی که در این مسیر تردد خواهند کرد دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پاسخگو بودن و بیان عملکردها یکی از سیاست‌های مدیران در دولت سیزدهم است تا در کنار ارائه گزارش عملکرد‌ها، مسائل و مشکلات حوزه‌های کاری را شناسایی و برطرف کنند.

او گفت: مخابرات یکی از دستگاه‌هایی است که به دلیل نوع خدمات‌رسانی در ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد و برقراری ارتباط در پوشش ارتباطات تلفنی ثابت و سیار و اینترنت باعث شده که شرکت مخابرات استان فارس حضور دائمی در بخش‌های مختلف داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: در خصوص نصب دکل‌ها برای پوشش دهی آنتن تلفن همراه در تمام نقاط شهر شیراز نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

به گفته او، در خصوص بی ضرر بودن تعششعات و کمتر بودن آن‌ها از حد استاندار باید توسط دستگاه مخابرات و وزارت ارتباطات اطلاع‌رسانی شود؛ اما بهرحال به دلیل فضای رسانه ای نیاز است در باره این موضوع فرهنگ سازی شود.

کریمی با بیان این مطلب که در برخی از نقاط شبکه همراه پوشش ۱۰۰ درصدی ندارد، گفت: در خصوص پوشش آنتن‌دهی تلفن‌های سیار در جاده‌های استان فارس باید تلاش و سرمایه‌گذاری بیشتری شود.

کریمی با توجه به ضروت ایجاد زیر ساخت‌ها در شرکت مخابرات استان فارس برای پاسخگویی به تمام نیازها، گفت: در بخش زیر ساخت ها، مخابرات تا رسیدن به نقطه مطلوب، فاصله دارد و در این بخش با پیگیری تعهدات دولت و مخابرات، باید زیر ساخت ها تامین شود.

او گفت: با توجه اینکه مخابرات بخش خصوصی است تامین زیر ساخت ها باید از بخش درآمدها برای ارتقا خدمات اختصاص یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادراه شیراز اصفهان استانداری فارس تلفن همراه زیر ساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید

سرهنگ فدائیان ۱۶ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فناوری، امروزه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام بوده و این خدمات از روش‌های گوناگونی مانند اینترنت بانک، همراه بانک و... قابل دریافت است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک‌های جعلی بدافزار و قرار دادن نرم‌افزار‌ها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و کارت بانکی کرده و اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می‌کنند.

سرهنگ فدائیان خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که برای جلوگیری از این اقدام، حتما تلفن همراه خود را به آنتی ویروس معتبر تجهیز کرده و به طور مستمر آن را به روز رسانی نمایند. همچنین باید توجه داشته باشند که اطلاعات مهم مانند رمز اول کارت‌ها، کلمه عبور سامانه‌های بانکی، cvv ۲ و تاریخ انقضای کارت را بر روی گوشی تلفن همراه دخیره نکنند.

سرهنگ فدائیان به شهروندان توصیه کرد: برای نصب اپلیکیشن‌های بانکی حتما از سکو‌های عرضه نرم افزار موبایلی داخلی و یا سایت‌های رسمی بانک‌ها اقدام و از دریافت و نصب اپلیکیشن‌های آلوده که اکثرا لینک آن‌ها توسط مجرمان سایبری از طریق ارسال پیام و یا پیامک‌ها به وسیله پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای شما ارسال می‌شود، اکیدا خودداری کنید.

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل