Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: کالاهای اظهار شده در گمرک پیش از اعلام عوارض از سوی ستاد تنظیم بازار، مشمول پرداخت عوارض نیست.

به گزارشسرویس اقتصادی آریا به نقل از شاتا، سیف‌الله امیری با بیان این مطلب، افزود: با توجه به نامه معاون‌ اول رئیس‌جمهوری، دستورالعمل وضع عوارض برای صادرات برخی کالاها در شرایط اضطراری به موجب ماده 3 بند 6 مصوبه شصت و ششمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به تصویب رئیس‌جمهوری رسیده و برای اجرا، ابلاغ و اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیدکنندگانی که پیش از اعلام مصوبه کالاهای خود را اظهار کرده‌اند مشمول عوارض نیستند

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تولیدکنندگانی که پیش از اعلام مصوبه به گمرکات رفته و کالاهای خود را اظهار کرده و ثبت سفارش‌ها را انجام داده‌اند، عوارض شامل آن‌ها نخواهد شد و مشکلی برای آنان پیش نخواهد آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گمرک پیش از اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • چالشی به نام بازار گردانی
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود