Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:26:47 GMT

ابلاغ ۶ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل گراش

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۸۴۸۹

ابلاغ ۶ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل گراش

مجید غلام پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای بازسازی خسارات ناشی از سیل و تأمین تجهیزات ایمنی شهرستان گراش مبلغ شش میلیارد تومان به دستگاه‌ها ابلاغ شده است که این رقم ناکافی است‌.

وی افزود: با توجه به بارندگی و جاری شدن سیل و روان آب‌های فصلی سال گذشته در گراش خسارات زیادی به بخش‌های مختلف این شهرستان وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گراش با توجه به حجم خسارات وارد به این شهرستان خواستار نگاه ویژه ستاد مدیریت بحران استان به مناطق سیل زده این شهرستان شد و ابراز کرد: سیلاب سال گذشته بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی شهرستان خسارت وارد کرده است.

غلام پور بیشترین خسارت وارد شده به تأسیسات زیربنایی به ویژه راه‌ها، ابنیه و آب‌نماها بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان، در بخش کشاورزی ۴۵ میلیارد تومان و در بخش مسکن روستایی ۲۳ میلیارد تومان خسارت که عمدتاً آبگرفتگی منازل و تخریب دیوارها بود، اعلام کرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران گراش بیان کرد: این شهرستان بیش از هر زمانی نیازمند استقرار امکانات و تجهیزات امدادی و خدماتی در سطح شهرستان است و کمبود تجهیزات مهم‌ترین چالش پیش روی ستاد مدیریت بحران است.

او اعتبار تخصیص یافته را کافی ندانست و گفت: اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه‌های اجرایی جوابگوی رفع تمامی مشکلات مناطق سیل زده نیست و انتظار داریم تا اعتبارات مناطق سیل زده این شهرستان افزایش داده شود تا بتوانیم مشکلات را سریع‌تر رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بیشترین خسارت سیلاب سال گذشته در شهرستان گراش در حوزه آبگرفتگی و تخریب منازل در مناطق روستایی، به خصوص در سکونت‌گاه های غیر رسمی (حاشیه‌ای) محمد آباد و سلطان آباد بود.

کد خبر 5466820

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل سیل فارس گراش ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک ماه مبارك رمضان جام جهانی 2022 قطر میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حاج عبدالحسین نام آور پدر شهیدان علی و غلامعباس به نیت والدین و فرزاندان شهیدش سالن پذیرایی ویژه مراسم زوج های جوان ساخت.

حاج عبدالحسین نام آور با بیان این که این طرح با هدف کمک به تسهیل ازدواج جوانان راه اندازی شده است، افزود: این سالن پذیرایی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان در دو قسمت زنانه و مردانه ساخته شده است.

وی گفت: ظرفیت تالار پذیرایی لاله‌ها حدود هزار و ۶۰۰ نفر است.

دیگر خبرها

  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله