Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شور شهرداری گفت: دوستان دستیار ستادی ما علی الخصوص نیرو‌های باسابقه در جایگاه خودشان به ادامه وظایف محوله خواهند پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لطف ا... فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شور شهرداری گفت: همه دستیاران جذب شده از نیرو‌های ارزشمند خانواده بزرگ شهرداری و برای مدیریت شهری مهم هستند، لذا ما هم با توجه به توانایی و عملکرد این عزیزان بدنبال به کارگیری از ظرفیت کامل آن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بخشنامه صادره در این خصوص ناظر بر تغییر جایگاه، حقوق و یا مزایای این عزیزان نبوده بلکه هدف تثبیت جایگاه عملکردی دستیاران عزیزمان است، لازم به ذکر است دوستان دستیار ستادی ما علی الخصوص نیرو‌های باسابقه در جایگاه خودشان به ادامه وظایف محوله خواهند پرداخت البته خوب در این میان بنابر نظر مدیر فرادستی امکان جابجایی در ستاد میسر و محفوظ است.

فروزنده بیان کرد:دستیارانی که در مناطق به امور محوله می‌پردازند هم به تشخیص شهردارمنطقه و ارزیابی عملکرد شان، در ستاد منطقه یا ناحیه بکارگیری خواهند شد، لذا شبهه‌ای که در خصوص تغییر محل خدمت عزیزان ایجاد شده و اینگونه برداشت شده که قرار است همه همکاران دستیار به نواحی گسیل شوند غلط است، ما به دنبال استفاده از تمام توان بدنه شهرداری در مسیر پیشبرد اهداف سازمانی هستیم و مشخصاً از این عزیزان بنا بر استعداد توانایی و عملکردشان در سنوات گذشته استفاده خواهیم کرد، بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی و با انگیزه‌ای چند برابر دوستان به امور محوله خود پرداخته و بدانند که این معاونت رویکردش حمایت همه جانبه از نیروی انسانی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه شهرداری تهران می‌باشد، تحقق نظام شایسته سالاری در اولویت مدیریت شهری جدید و از اهم وظایف مدیریتی ما میباشد که معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری پرچمدار این مهم است.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دستیاران حقوق شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

رئیس قوه قضاییه در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان گفت:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکار‌ی با دیگر قوا درحال اصلاح است.

وی گفت: برخی نهاد‌های حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.

رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قرارداد‌های ضعیف است؛ همه قرارداد‌ها از جمله قرارداد‌های دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قرارداد‌ها نیز تغییر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • عملیات «وعده صادق» جایگاه ایران در برابر دیدگان کشورهای جهان را تغییر داد
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد