Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@10:20:37 GMT

◄ عوارضی تهران-قم جا بجا می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۹۷۸۰

◄ عوارضی تهران-قم جا بجا می شود

تین نیوز

در  هفتاد و سومین جلسه شورای ترافیک شهر تهران چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ با حضور علیرضا زاکانی و نماینده دستگاه‌های مسئول در حوزه حمل و نقل پایتخت برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، امکان‌سنجی جا به جایی عوارضی آزاد راه تهران-قم دومین دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که اعضای جلسه از جمله نماینده راهداری موضوعات و دغدغه‌های خود را در این زمینه بیان کردند و در نهایت با تاکید شهردار تهران مبنی بر لزوم هویت‌سازی برای تهران و ایجاد نماد در مبادی ورودی پایتخت، جا به جایی عوارضی تهران-قم با موافقت اعضای شورای عالی ترافیک به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی تغییرات اعمال شده در ساعات اجرایی محدوده‌های ترافیکی شهر تهران، سومین دستور جلسه هفتاد و سومین جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود. ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران به مانند گذشته ۰۶:۳۰ تا ۱۷:۰۰ بدون تغییر باقی ماند.

ارائه گزارش وضعیت ایمنی و آمار تصادفات ترافیکی شهر تهران در سال گذشته، بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت در شهر تهران و مروری بر مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و ارائه راهکارهای اجرایی از دیگر بندهای دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که بخشی از آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهر تهران علیرضا زاکانی حمل و نقل تین شهر تهران شهردار تهران ترافیک موتورسیکلت حمل و نقل شورای عالی ترافیک عوارضی تهران قم شورای ترافیک شهر تهران جلسه شورای ترافیک شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074931 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری