Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حمیدرضا محمدی، فرماندار شهرستان لنجان در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: وظیفه اصلی و اساسی ما امروز تحکیم انقلاب اسلامی است؛ ما هنوز یاد نگرفته‌ایم و هنرش را نداریم که هر کاری که انجام می‌دهیم را به پای انقلاب بنویسیم؛ در اصل هر کاری که امروز ما داریم انجام می‌دهیم باید به پای انقلاب نوشته شود و باید بگوییم که این هنر انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید از سوی مسؤولان به مردم گزارش کار داده شود، عنوان کرد: اصحاب رسانه‌ای که امروز به‌ طور رسمی و قانونی فعالیت می‌کنند، آماده این کار هستند و فقط کافی است با آن‌ها تماس بگیرید و دعوتشان کنید و اقدامات خودتان را بیان کنید، مردم می‌بینند، می‌خوانند و متوجه و دلگرم می‌شوند.

محمدی متذکر شد: ۲ حوزه اساسی را در بین مردم از دست داده‌ایم، یکی امید و دیگری اطمینان؛ مردم اگر متوجه شوند که گوش شنوایی و عزم خوبی برای حل مشکلات وجود دارد، حتی اگر آن مشکل حل نشود، با شما همراهی می‌کنند.

فرماندار لنجان تصریح کرد: وقتی‌ که مقام معظم رهبری از دولت مردمی سخن می‌گویند، این دولت فاکتورهایی دارد؛ یکی از آن‌ها این است که حرف مردم را بشنویم، دومین نکته این‌ است که با مردم بدون واسطه ارتباط برقرار کنیم و نکته بعدی هم آن است که اگر اشتباهی کردیم برویم و از مردم عذرخواهی کنیم.

وی با اشاره به آنکه مسؤولان شهرستانی، فرمانداری را نسبت‌ به موضوعاتی که در شهرستان توسط خودشان حل‌شدنی نیست، حساس کنند، یادآور شد:دستگاه‌ها باید برای ایجاد یک نهضت اشتغال با هم همکاری کنند، ۱۶۰۰ واحد نیمه‌فعال داریم که اگر هر کدام از آن‌ها برای ۵ نفر اشتغال‌زایی کنند، برای ۸ هزار نفر شغل ایجاد خواد شد.

محمدی ادامه داد: سهم استان اصفهان برای اشتغال در سال ۱۴۰۱، ۸۰ هزار شغل است؛ برویم و ببینیم سرمایه‌گذار در شهرستان لنجان چه می‌گوید، این همه زمین در شهرستان لنجان وجود دارد و کسی جرأت ندارد سرمایه‌گذاری کند و آن‌ها هم که هستند می‌خواهند پرونده‌هایشان را بردارند و بروند.

فرماندار لنجان خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان باید همراه شوند و هیچ چاره‌ای هم وجود ندارد؛ باید در این مسیری که قرار گرفته‌ایم حرکت کنیم و این مسیر هم مسیر خدمت است؛ ما امروز باید بنا را بر این قرار دهیم که کارهایی را که انجام می‌دهیم چقدر فاصله ما را تا آن جامعه اسلامی که مقام معظم رهبری گام‌ به‌ گام آن را تعریف کرده‌اند، کم می‌کند و چقدر فاصله ما را با آن تحقق تمدن نوین اسلامی کاهش می‌دهد.

وی در پایان با بیان آنکه فرمانداری لنجان به دنبال طرح‌های خلاقانه مدیران شهرستانی برای پاسخگویی به مردم است تصریح کرد: امروز نظام احتیاج دارد که مدیرش به مردم گزارش دهد، مدیر، خودش را برای مردم نمایان کند و عملکردش را گزارش دهد که اگر این کار را نکند، ضدانقلاب می‌آید و داده‌های غلط ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار لنجان حمیدرضا محمدی گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است

سیدحسین حسینی در جلسه شکل گیری شهر مولد استان بوشهر با حضور استاندار، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریا پایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

 وی شهر‌های مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهر‌های مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهر‌های مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانواده‌ها دارند و در اجرایی‌شدن شهر‌های مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، افزود: شهر‌های مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوار‌ها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرایی شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهر با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده و نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در آیین امضای این قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است