Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان از ایجاد فضای جدید کار اشتراکی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی در بازدید میدانی از ساختمان در حال بازسازی فضای کار اشتراکی شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و تقویت و بهبود اکوسیستم کارآفرینی در اصفهان، شهرداری اصفهان با مشارکت بخش خصوصی فضای جدید کار اشتراکی را در در حوزه فناوری اطلاعات جهت تأمین نیازهای شهر و تسهیل امور شهروندان در حال راه‌اندازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتقا و بهبود ساختمان در جهت ایجاد فضای کار اشتراکی، تقویت و بهبود اکوسیستم کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات در اصفهان، امکان استقرار طیف متنوعی از افراد، تیم‌ها، استارتاپ ها و شرکت‌های دانش بنیان در این مجموعه، ایجاد فرصت برای جوانان و کسب و کارهای نوپا در راستای رفع نیازهای شهروندان، شهرداری و سازمان فاوا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت شهری از اهداف ایجاد فضای جدید کار اشتراکی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی بازسازی مجموعه فضای کار اشتراکی واقع در خیابان آمادگاه از شهریورماه سال گذشته با انعقاد قرارداد مشارکتیBOLT و با همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای پنج سال بهره‌برداری و سپس انتقال به شهرداری اصفهان آغاز شد.

وی ادامه داد: فضای کار اشتراکی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند به محیطی برای حضور جوانان نخبه و کارآفرین برای کار، فعالیت، آموزش، محلی برای رشد ایده‌های خلاق و شبکه سازی جهت تبدیل ایده‌ها به محصول و خدمت به شهروندان تبدیل شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پایان اردیبهشت ماه سال جاری مرکز فضای کار اشتراکی شرکت‌های دانش‌بنیان به بهره‌برداری خواهد رسید و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 568412

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان سعید ابراهیمی شهر شرکت دانش بنیان کلانشهر مدیریت شهری شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای کار اشتراکی ایجاد فضای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قدمگاهی، سرپرست دفتر توسعه کسب و کار بین‌المللی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار تحریریه تجارت خارجی گفت: در سال ۱۴۰۱ صادرات شرکت‌های دانش بنیان بین ۸۵۰ میلیون دلار تا یک میلیارد دلار بوده است. آمار صادرات شرکت‌های دانش بنیان در سال گذشته با افزایش بیش از ۲ تا ۳ برابری به بیش از ۲ میلیارد دلار اعلام شده است.

قدمگاهی در ادامه افزود: بر اساس هدف گذاری صادرات محصولات دانش بنیان در دو سال آینده میتواند به ۱۰ میلیارددلار برسد. برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی شده که شرکت‌هایی پیشران دانش بنیان که ۸۰ درصد صادرات شرکت‌های دانش بنیان را انجام میدهند به شرکت‌های متوسط و کوچک کمک کنند تا آنها نیز در مسیر تجارت وارد شوند.

وی در ادامه درباره کمک سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات به شرکت‌های پیشران بیان کرد: شرکت‌های پیشران دانش بنیان نیاز به سرمایه گذار و رفع مشکلات همچون گمرکی دارند که سعی شده در این موارد نیز به آنها کمک کرده تا این شرکت‌ها به راحتی کار تجاری خود را انجام دهند.

سرپرست دفتر توسعه کسب و کار بین‌المللی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اظهار کرد: ۸۰۰ شرکت دانش بنیان امسال در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) حضور دارند و محصولات خود را معرفی می‌کنند. بجز این شرکت‌ها پایگاه بین المللی معاونت فناوری، اطلاعات و ارتباطات ریاست جمهوری، خانه‌های فناوری در کشور‌های مختلف، صندوق‌های پژوهش فناوری، کریدور صادرات و باشگاه سرامدان صادرات شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان