Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا امامقلی مدیر حوزه هنری استان قزوین در آئین اختتامیه دوره تربیت آیتم ساز تلویزیونی«تیم تو بساز 2» که با حضور جمعی از مسئولان در مدرسه امیر کبیر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت در حوزه هنری قزوین از مراحلی چون شناسایی، جذب، رشد، پایش و تسهیل شرایط برای کنش گری و نقش آفرینی در عرصه های موثرتر شامل می شود و ما به دنبال حرکت در این مسیر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلی ترین ماموریتی که ما بر عهده داریم ساماندهی مسیر کشف و پرورش نیروهای مستعد حوزه هنرهای تصویری با تمرکز بر تربیت، رشد و شبکه سازی نیروهای جوان به منظور تولید تصویری مسئله محور است.

امامقلی تصریح کرد: موضوع اثرگذاری پایدار برای شکوفایی استعدادها در بخش تربیت لحاظ می شود و مسائل اخلاقی، معرفتی، اجتماعی، جسمی و مهارتی در تربیت عمومی در اولویت قرار دارد.

مدیر حوزه هنری استان ادامه داد: حوزه هنری قزوین با رویکرد تربیت محوری مهمترین هدف خود را تربیت نیروی فعال هنری، رسانه ای برای جبهه انقلاب می داند و در این راستا طراحی مناسبی انجام شده است.

در ادامه مرتضی سازنده مسئول برگزاری دوره تربیت آیتم ساز تلویزیونی«تیم تو بساز 2» اظهار کرد: این دوره در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به مدت ۳۰ ساعت با هدف کشف و توانمند سازی استعداد های استان برگزار شد.

وی افزود: تعداد افراد و هنرجویان شرکت کننده در این دوره حدود 12 نفر بوده‌ و میانگین سنی آن ها حدود ۲۰ سال می باشد.

سازنده خاطرنشان کرد: هنر جویان شرکت کننده در این دوره از شهرهای محمدیه، محمود آباد نمونه و مناطق مینودر،کوثر و راه آهن قزوین بوده و جذب آن ها از طریق آشنایی با مساجد صورت گرفته است.

مدیر مرکز رشد هنرهای تصویری حوزه هنری قزوین تصریح کرد: این دوره با گزینش و مصاحبه با ۱۲۰ نفر ثبت‌نامی آغاز  و از این تعداد ۱۲ نفر توانستند در دوره شرکت کنند.

وی ادامه داد: این دوره از تاریخ ۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ رسما آغاز به کار کرد و کلاس ها به صورت تئوری- کارگاهی در زمینه فیلم‌ برداری، تدوین، ایده پردازی پیرامون نظام مسائل استان  و ترکیب بندی در دو هفته آموزشی برگزار شد و پس از آن هنرجویان از طرح های خود دفاع کردند و به مرحله ضبط رساندند.

سازنده در پایان بیان کرد: حسن تفاوت این دوره با دوره های دیگر مسئله محور بودن و کارگاهی بودن آن است و دوره آیتم سازی صرفا یک دوره آموزشی نیست بلکه یک کار تربیتی جمعی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین جبهه انقلاب حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.

سردار محمدرضا آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مراسم گفت: ریشه رژیم صهیونسیتی بر جنگ و جنایت و نسل کشی بنا شده است.

وی افزود: سردمداران اصلی رژیم صهیونسیتی از ثروتمندترین و بانفوذترین افرادی هستند که تمام قدرت و اقتصاد آمریکا در دست آنان است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ترور و آدم کشی را مهمترین خصوصیت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این افراد حتی به تعدادی از رییس جمهوران آمریکا نیز رحم نکردند.

سردار آهنگر ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی را دستاورد عظیمی برای این جبهه برشمرد و گفت: جبهه مقاومت تمام معادلات رژیم صهیونسیتی را بر هم زد و امروز اسرائیل از اقتدار و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شوکه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی