Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر امروز صبح حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در اجلاسیه مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بیرجند اظهار کرد: باید مواظب باشیم که دشمن با صحنه سازی های کاذب درصدد است بر افکار عمومی تأثیر منفی بگذارد و بسیج برای از بین بردن آثار آن باید در این خصوص ورود کند.

وی با بیان اینکه ریشه هنجار شکنی های امروز در ارتباط با حجاب در فساد موجود در قبل از انقلاب است، بیان کرد: در دوران رضاشاه انگلیس به طور رایگان تریاک را در اختیار مردم قرار می‌داد و مکان‌های هم برای فروش شراب ایجاد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از شیوع اعتیاد در کشور و کاروان‌های قاچاق به عنوان مشکلاتی یاد کرد که علت شکل‌گیری آنها مربوط به قبل از انقلاب است.

وی با بیان این که دشمن از ابتدای انقلاب تلاش می‌کند با اجرای انواع توطئه‌ها و با بهره‌گیری از تبلیغات، شبهاتی را در جامعه مطرح کند، اضافه کرد: دشمن می‌خواهد آرمان‌های انقلاب کم رنگ شود اما مردم با رعایت ضوابط اخلاقی از عملی شدن آن جلوگیری کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: از همان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب دشمن تلاش کرد با ایجاد قائله های مختلف و جنگ تحمیلی به ملت ایران فرصتی برای انجام اقدامات مورد نظر ندهد.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب مردم همواره از حکومت‌های طاغوتی به طور کامل فاصله داشتند و به دید مظلمه به طاغوت نگاه می‌کردند و به افرادی که به طاغوت نزدیک بودند، توجه نمی‌کردند.

به گفته وی مردم قبل از انقلاب فرهنگ خود را از علما می‌گرفتند و با فاصله گرفتن از ستمگران و همراهی با علما آن را حفظ می‌کردند که این موضوع در جریان ملی شدن صنعت نفت و قیام ۱۵ خرداد به خوبی آشکار شده است.

به گفته وی نباید همه افراد قبل از انقلاب را طاغوتی و افراد بعد از انقلاب را انقلابی بدانیم زیرا این ها جریان‌هایی است که آثاری از خود در جامعه بروز می‌دهند.

کد خبر 5467019

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بسیج بوشهر ویروس کرونا گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک جام جهانی 2022 قطر ماه مبارك رمضان قبل از انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان معترض نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقاً مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وی افزود: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در پی نسل‌کشی دهها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.
کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فوراً متوقف کند و پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟