Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@23:32:16 GMT

تمدید طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۵۴۳

تمدید طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه

سرهنگ رحمتی پور گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و پیشگیری از فرسوده شدن اموال مردم در پارکینگ ها، پلیس راهور ناجا در ایام نوروز اقدام به اجرای طرح عیدانه ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه کرد.

او می گوید: با توجه به این که در ایام نوروز بسیاری از شهروندان به مسافرت عظیمت کرده بودند، با پیشنهاد پلیس راهور ناجا و موافقت فرمانده کل انتظامی کشور، این طرح تا عید سعید فطر تمدید شده تا شهروندان بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راهور البرز گفت: شهروندان می‌توانند برای ترخیص خودرو‌های منتقل شده در پارکینگ از ۲ روش استفاده از برنامه کاربردی پلیس من و مراجعه به پلیس +۱۰ اقدام کنند.

او می گوید: فراهم کردن شرایط پرداخت اقساطی جرائم رانندگی، امکان ترخیص وسائل نقلیه بدون داشتن بیمه شخص ثالث، هماهنگی با شرکت‌های بیمه برای بخشودگی جریمه دیرکرد و تمدید و پرداخت اقساطی بیمه از جمله امتیازات این طرح است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترخیص خودرو عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد

ایرج دست نشان  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متوسط تردد بین استانی روزانه در فروردین‌ماه بیش از یک میلیون و ۵۹۹ هزار تردد بود، گفت: تردد بین استانی روزانه در این ماه نسبت به ماه مشابه پارسال خود ۲۳ در صد کاهش یافته  و بیشترین تردد در ورود و خروج به استان هم در روز جمعه ۳۱ فروردین و به میزان بیش از ۱۲۷ هزار تردد ثبت شده است.

وی‌ با بیان اینکه بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد ثبت شده، اضافه کرد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک‌خوان در بازه فروردین‌ماه، در روز شنبه ۴ فروردین و معادل ۲۴ درصد کل وسایل‌نقلیه مشاهده شده که آمار‌ها از کاهش یک درصدی سهم وسایل‌نقلیه غیربومی در استان در مقایسه با مدت مشابه خبر می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در ماه قبل از مجموع بیش از ۱۰ میلیون و ۵۱۲ هزار تردد ثبت شده در استان، ۴۹ هزار و ۱۰۵ مورد انواع تخلفات ثبت شد که تخلف بیش از ۳۰ کیلومتر بر ساعت، تجاوز از سرعت‌مجاز در این بازه ۴۸ و ۳۷۰ مرتبه تکرار شد که نیازمند توجه ویژه و برخورد جدی از سمت نهاد‌ها و مسئولان ذیربط است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • چالوس یک طرفه شد
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال