Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@18:37:22 GMT

مینی فلاسک ۵۰۰ میلی لیتری شیائومی!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۷۲۸

مینی فلاسک ۵۰۰ میلی لیتری شیائومی!

فرارو-شیائومی به تازگی یک محصول کاملا جدید برای فروش در بازار چین تولید کرده است. این محصول نه گوشی هوشمند است و نه ساعت هوشمند؛ بلکه یک مینی فلاسک ۵۰۰ میلی‌لیتری است که ۱۷ دلار قیمت دارد. این مینی فلاسک جزو لوازم الکترونیکی خانگی هوشمند IoT شیائومی به حساب نمی‌آید؛ زیرا شما نمی‌توانید فلاسک را به اپلیکیشن Xiaomi Home در گوشی هوشمند خود متصل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، تفاوت این فلاسک با قمقمه‌های معمولی در دوام آن است؛ داخل این مینی فلاسک از فولاد ضد زنگ نوع ۳۱۶ و بدنه آن از فولاد ضد زنگ نوع ۳۰۴ ساخته شده است. شیائومی می‌گوید علت استفاده از این ماده در هر دو قسمت داخلی و بدنه این فلاسک، وجود خواص شیمیایی خنثی و ضد آب فولاد می‌باشد که تمیز کردن راحت‌تر فلاسک را به ارمغان می‌آورند. این دو ماده فولادی ضد زنگ علاوه بر طراحی ارگونومیک این محصول، از نشت مایع در داخل فلاسک نیز جلوگیری می‌کنند.

این فلاسک می‌تواند مایعات داغ را به مدت شش ساعت در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و بالاتر گرم نگه دارد و قادر به خنک نگه داشتن مایعات سرد در دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و به مدت کمتر از ۶ ساعت می‌باشد. بدنه مینی فلاسک جدید شیائومی توسط یک روکش سفید مایل به خاکستری مات احاطه شده است و لوگوی خاکستری مینیمالیستی «XIAOMI» در جلوی آن درج شده است. یک کیف حمل نیز به همراه این قمقمه ارائه می‌شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: فلاسک شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی وای دی شارک : این پیکاپ چینی، خارجی شد! (+تصاویر)

عصر ایران- بی وای دی پیکاپ جدید خود را روانه مکزیک می کند. این خودرو با نام شارک در واقع اولین پیکاپ بی وای دی است که براساس پلتفرم دی ام او یا سوپر هیبرید آفرودی این کمپانی توسعه یافته است.

در رابطه با طراحی نمای خارجی خودرو باید گفت بی وای دی دقیقا همان مسیری را طی کرده که دیگر چینی ها در کپی از وانت های غول پیکر آمریکایی و بعضا ژاپنی طی می کنند. در قسمت های مختلف از حجم های مربعی استفاده شده و لوگوی بزرگ بی وای دی نیز در مرکز جلوپنجره جانمایی شده است.

چراغ ال ئی دی و عناصر کرومی در پروفایل دماغه دقیقا منظره ای شبیه به وانت فورد اف-150 ایجاد کرده اند.

در فضای کابین از دو نمایشگر دیجیتال برای اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی استفاده شده است. رنگ مکمل نارنجی برای برخی قسمت ها مانند دریچه های سیستم تهویه، حس اسپرت فضا را بهبود داده است. سایر قسمت ها مانند کنسول اصلی و میانی طراحی حجیمی دارند تا روحیه آفرودی کار را بالا ببرند!

پلتفرم DMO بی وای دی ظرفیتی را فراهم می کند تا در بخش پیشرانه از ترکیب انجین 1.5 یا 2 لیتری توربو در هماهنگی با موتور الکتریکی استفاده شود. هر دو تریم پتانسیل بازده گرمائی بالایی دارند.

تریم مجهز به انجین 1.5 لیتری خروجی برابر با 194 اسب بخار دارد و این شاخص در تریم 2 لیتری عدد 245 اسب بخار را نشان می دهد که در مجموعه پلاگین هیبرید، بخش احتراقی می تواند به عنوان ژنراتور شارژ باتری عمل کند. دی ام او امکان دستیابی به متوسط مصرف 7.8 لیتر بنزین برای 100 کیلومتر رانندگی را فراهم می کند تا در سیکل ترکیبی برد حرکتی خودرو به 1200 کیلومتر برسد.

از دیگر ویژگی های بی وای دی شارک باید به سیستم تعلیق تطبیقی آن اشاره کنیم که سواری بسیار نرمی را ممکن می کند.

اطلاعات دقیق مانند ظرفیت باتری در آینده نزدیک اعلام می شود.

بی وای دی شارک کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بی وای دی سیل؛ چینی با امکانات کامل و قیمت یک میان رده (+عکس)

دیگر خبرها

  • تولید ۱۵ میلیون لیتری بنزین در پالایشگاه آبادان
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • بی وای دی شارک : این پیکاپ چینی، خارجی شد! (+تصاویر)
  • دوربین امنیتی جدید شیائومی رونمایی شد
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند