Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: یقیناً مدیریت مبتنی بر مشارکت و مشورت را این دوره جدید دنبال خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم دغدغه‌های معیشتی معلمان استان برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با قدردانی از حسن اعتماد مسئولان کشوری و استانی بابت سپردن این مسئولیت اظهار داشت: علی‌رغم اینکه کار کردن در این شرایط اقتصادی در آموزش و پرورش سخت است، اما با مسائل آموزش و پرورش آشنایی کامل داشته و با برنامه جلو آمده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ساماندهی و انتخاب معاونان آموزش و پرورش کردستان که از یک ماه گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمده، خبر داد و گفت امیدوریم با تشکیل گروه‌های تخصصی و استفاده از نقطه نظرات نخبگان بتوانیم در آموزش و پرورش کردستان تحول ایجاد کنیم.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کردستان «هماهنگی و ارتباط بیشتر با نهادهای مرتبط تربیت دانش‌آموزان» را جزو برنامه مهم خود خواند و تصریح کرد: باید هر مدرسه با یک مسجد ارتباط مداوم داشته باشد تا همزمان با تقویت علم و تربیت، مسائل دینی و اعتقادی نیز رشد کند.

وی با بیان اینکه «تحصیل، تهذیب و ورزش و تلاش برای اجرای فرامین رهبری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» از دیگر برنامه‌هایم در دوره جدید خواهد بود، افزود: تمام توانم را برای ارتقای جایگاه معلمان زحمت‌کش کردستانی به‌کار خواهم گرفت و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

ناظمی‌جلال با ذکر اینکه در تمام برنامه‌ها معلمان محور، حضور و نقش خواهند داشت، عنوان کرد: یقیناً مدیریت مبتنی بر مشارکت و مشورت را دنبال خواهیم کرد و در راستای بهبود و تقویت وضعیت کنونی آموزش و پرورش کردستان از نظرات همه دلسوزان و فعالان این عرصه استفاده خواهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید جایگاه مدرسه و آموزش و پرورش در کردستان ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: 24 هزار نفر فرهنگی و معلم و بیش از 300هزار دانش‌آموز در کردستان فعالیت داشته و 1700 نفر دیگر پیگیر استخدام هستند که این نشان از این است که این حوزه مجوعه‌ای گسترده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان «نبود عزم جدی» بین مسئولان استانی و کشوری برای حل مشکلات آموزش و پرورش را یکی از چالش‌های این حوزه در استان خواند و بیان کرد: این وضعیت در حالی‌ست که همه مردم و خانواده‌ها با این عرصه ارتباط دارند، لذا می‌طلبد مسئولان توجه بیشتری نسبت به این حوزه داشته باشند.

وی اذعان کرد: متأسفانه عزمی برای حل مشکلات وجود نداشته و امیدواریم با برنامه‌ریزی و حمایت‌های مسئولان استانی، دغدغه‌های معیشتی معلمان کردستان رفع شود.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش در سنندج: اعتبارات اجرای رتبه‌بندی معلمان در لایحه بودجه 1401 در نظر گرفته شدمدیرکل آموزش و پرورش کردستان: دنبال کیفی‌سازی آموزش اسلامی و توسعه متوازن خواهم بود

ناظمی‌جلال یادآور شد: اگر قرار است تعاونی مسکن ایجاد یا اقدامی برای حل مشکلات انجام شود، انتظار می‌رود فرهنگیان ویژه دیده شوند چراکه در این صورت بخش زیادی از مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج؛ سیدعلی علوی در دیدار رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد؛ بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از فردا شاهد برگزاری همایش و گردهمایی سراسری مدیران ستادی و مدیران فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای در استان کردستان ۱۲ مرکز آموزش رسته‌های فنی‌وحرفه‌ای ثابت دارد.

وی افزود: مراکز آموزشی بخش خصوصی از دیگر ظرفیت‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای استان است که هر سال بخش قابل توجهی از علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف را زیرپوشش آموزش‌های مختلف قرار می‌دهد.به گفته وی، سال گذشته بر اساس آمار بیش از ۱۵ هزار نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه حوزه‌ها و گروه‌های هدف فنی و حرفه‌ای در سطح استان زیاد است، گفت: ۱۷ گروه مختلف در سطح استان در مراکز آموزشی زیرپوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار دارند.

علوی تصریح کرد: افراد در معرض اسیب‌های اجتماعی، دانش‌آموزان، سربازان، افراد دارای معلولیت، دانش‌آموختگان دانشگاهی، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و ...از دیگر جامعه هدف سازمان فنی و حرفه‌ای در سطح استان هستند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تاثیر بسزایی در توسعه جامعه دارد، گفت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس نیاز بازار نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری و در نهایت رونق اقتصادی دارد.

به گفته این مقام مسوول، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار خواهد بود.وی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال به دستور استاندار کردستان کارگروهی تشکیل شده که اداره کل فنی و حرفه‌ای استان عضو اصلی این کارگروه است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد تحقق این شعار باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901395

دیگر خبرها

  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند