Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده مرکز بهینه سازی شهید قوطا گفت: در روزهای پایانی فروردین ماه یادواره نخستین شهید مدافع حرم ارتش در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

مهدی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: در روزهای پایانی فروردین ماه یادواره نخستین شهید مدافع حرم ارتش در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم شهرستان فلاورجان  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این یادواره روز 30 فروردین‌ماه با حضور خانواده‌های شهدای ارتش و فرماندهان ارشد نظامی برگزار و در این مراسم از خانواده شهید تجلیل می‌شود.

اسحاقیان بیان کرد: هم چنین از تاریخ 27 فروردین‌ماه و هم زمان با هفته گرامیداشت ارتش نمایشگاهی از دستاوردها و تجهیزات نظامی در محل اردوگاه شهید بهشتی برگزار و از محصولات فرهنگی رونمایی می‌شود.

مراسم سالروز شهادت نخسین شهید مدافع حرم استان خراسان جنوبی برگزار شد2 شهید مدافع حرم زینبیون در گلزار شهدای بهشت معصومه قم به خاک سپرده شدند

وی گفت : امروز ادامه راه شهدا در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش موثری دارد و برای رسیدن  وباید تلاش کرد تا آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام و ایثارگران در جامعه گسترش یابد.

به گزارش تسنیم شهید محسن قوطاسلو در فروردین ماه 95، پس از به هلاکت رساندن تعداد بسیار زیادی از  گروه تروریستی داعش در نبرد تن به تن در حلب به شهادت رسید.

انتهای پیام/163/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید مدافع حرم فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانداری شهرستان قروه در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) اعلام کرد: مراسم وداع با شهید والامقام «جلال اعتماد» روز ۱۵ اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

مراسم تجمع و حرکت جهت تشییع وخاکسپاری پیکر شهید «جلال اعتماد» روز ۱۶ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی فراجای شهرستان قروه تا میدان شهید سلیمانی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جلال اعتماد» رأس ساعت ۱۱ روز ۱۶ اردیبهشت ماه در شهر دزج برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096477

دیگر خبرها

  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید