Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@22:06:02 GMT

تمدید ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد تا ۲۷ فروردین

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۱۸۶۷

مهلت ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) تا پایان روز شنبه ۲۷ فروردین ماه تمدید شد.

به گزارش ایرنا، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در اطلاعیه ای اعلام کرد: مهلت ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون­ های ورودی پایه­‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان جهت سال تحصیلی ۰۲-۱۴۰۱، تا پایان روز شنبه ۲۷ فروردین ماه در سامانهazmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir تمدید شد.

 پیش از این اعلام شده بود که ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از امروز سه شنبه۱۶ فروردین ماه آغاز و تا روز پنج شنبه ۲۵ فروردین از طریق سامانۀ ثبت‌نام به نشانی الکترونیکی azmoon.medu.ir انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش آزمون‌ ورودی پایه هفتم، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۶ خردادماه و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۲۷ خردادماه برگزار می شود.

درصورت بروز مشکلات ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا این تاریخ به صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا قابل تغییر است بنابراین لازم است، داوطلبان به اطلاعیه‌های صادره از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که از طریق همین سایت (sampad.medu.ir) منتشر می شود، توجه کنید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استعدادهای درخشان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 6092913 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی