Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:13:35 GMT

استاندار البرز: روستاهای منطقه از محرومیت رنج می‌برد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۱۹۰۶

استاندار البرز: روستاهای منطقه از محرومیت رنج می‌برد

گروه استان‌ها- استاندار البرز با بیان اینکه اقتصاد روستاها برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها باید تقویت شود، گفت: روستاهای استان البرز از محرومیت رنج می برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج ،   مجتبی عبداللهی در دیدار با مردم طالقان که در مسجد یکی از روستاهای این شهرستان  برگزار شد با اشاره به لزوم رفع مشکلات مردمی ، اظهار داشت: شهرستان طالقان از ظرفیت‌های بسیاری برای رونق اقتصادی و اشتغال برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طالقان از فرصت های بسیاری در حوزه گردشگری برخوردار است و وجود مواهب طبیعی در این شهرستان فضای خوبی برای ایجاد اشتغال فراهم کرده است.

استاندار البرز با بیان اینکه ایجاد اشتغال در طالقان با برنامه‌ریزی میسر است، بیان کرد:دولت  مردمی سیزدهم با اراده ای قوی و برنامه‌ریزی‌های گسترده به جد درصدد ارتقا معیشت و کسب حداکثری رضایتمندی مردم است.

عبدالهی با اشاره به اینکه در دیدارهای  مردمی که هر هفته از ابتدای حضورم به صورت منظم با مردم استان دارم، از بسیاری دغدغه‌ها و مشکلات بطن جامعه با خبر هستم، تصریح کرد: با احصا نیازمندی‌ها و مطالبات، به دنبال راهکارها و تصمیمات در این راستا هستیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه سفر هفته گذشته ریاست جمهور به استان حاوی دستاوردهای ارزشمندی است، ادامه داد: در این سفر  172 طرح و برنامه توسعه ای با اعتباری حدود 11 هزار میلیارد تومان مورد موافقت قرار گرفت و در کنار این مصوبات پیشنهاد ارتقا 3 شهر کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت به شهرستان نیز مطرح شد که با استقبال رئیس جمهور مواجه شد.
وی افزود: مبلغ 23 هزار و 244 میلیارد تومان موافقت جهت تخصیص تسهیلات و 61 هزار و 660 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی و بانک‌ها برای پیشبرد پروژه ها اختصاص خواهد یافت. 
استاندار البرز گفت: اکنون با انگیزه مضاعفی با تلاش شبانه روزی به دنبال حل مشکلات خواهیم بود چراکه همراهی و نگاه ویژه دولت را نیز داریم.

  وی با اشاره به اینکه تلاش، فسادستیزی و مردمی بودن با همت والایی که مدیران استان شکل گرفته که این روحیه سبب رفع مشکلات می‌شود، گفت : مشکلات را یکی پس از دیگری حل می کنیم.

اراضی ملی در حریم روستاهای استان گلستان حدنگاری می‌شود تمامی روستاهای استان سمنان"طرح هادی" دارد استاندار زنجان: آبرسانی به 57 روستای منطقه انجام می‌شود

عبداللهی ادامه داد : با گذشت 4 ماه از مسئولیتم در استان البرز، حدود 5 بار به شهرستان طالقان سفر کرده ام و موضوعات مردم و شهرستان را از نزدیک مورد بررسی قرار داده ام.
وی افزود: در خصوص طرح های تفصیلی و هادی این شهرستان باید با انسجام و خردجمعی به اجماع نظرات برسیم و براساس مطالعات مشاور طرح، بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم تا در مراجع ملی مربوطه قابل دفاع باشد.
استاندار البرز با اشاره به اینکه روستاهای استان البرز از محرومیت رنج می برد، گفت: بر این باور هستم که باید اقتصاد روستاها رونق گیرد و بسترهای زندگی و اشتغال جوانان برای مانایی در روستاها فراهم شود.
انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار البرز روستاهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت ورزش نابینایان استان البرز گفت: در طول سال گذشته از سوی هیئت ورزش نابینایان استان ۱۰ اعزام به مسابقات قهرمانی کشور صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 سعید خان فینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در کرج با اشاره به اعزام های صورت گرفته اظهار داشت: طی سال گذشته 10 اعزام به مسابقات قهرمانی کشور توسط هیئت ورزشی نابینایان استان صورت گرفت که حاصل این اعزام کسب 10 مدال طلا، یک مدال نقره و 9 مدال برنز و کسب چهار مقام تیمی است..

وی با بیان اینکه هیئت ورزشی استان در هشت رشته ورزشی شامل دو میدانی، گلبال، شودان، بولینگ، شنا و شطرنج، جودو و فوتبال پنج نفره نابینایان فعالیت دارد، بیان کرد: در حال حاضر سه هیئت در شهرستان‌های فردیس، ساوجبلاغ و شهر کرج در حال فعالیت هستند.

‌ورزش نابینایان و کم‌بینایان در 8 رشته دنبال می‌شود پاسخ به یک ابهام؛ ورزشکاران نابینا و کم‌بینا چگونه رانندگی می‌کنند؟

خان فینی ادامه داد: در رشته‌های گلبال پیشکسوتان این ورزشکاران مقام اول و تیم‌های اعزامی در مسابقات بولینگ مقام سوم کشور و درقسمت جودو جوانان و نوجوانان نابینا نائب قهرمانی ایران شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه ذوق واراده در این جوانان موج می‌زند ولی اغلب به دلیل تامین هزینه‌های رفت و آمد و نبود حمایت از این اقشار که اغلب قشر ضعیف جامعه هستند و خانواده‌ها توان مالی کافی ندارند از ورزش به دور هستند..

وی نگاه حمایتی از این قشر جامعه و رفع مشکلات آن‌ها را مسیر روشنی جهت کسب افتخارات بیشتر این عزیزان در عرصه‌های ورزشی عنوان کرد‌.

رئیس هیئت ورزشی نابینایان استان البرز با اشاره به اینکه طی سال جاری نخستین مسابقه ورزشی دو‌ومیدانی نابینایان زیرنظر فدراسیون جهانی نابینایان به میزبانی پایتخت در خرداد ماه برگزار خواهد شد، افزود: در حال حاضر ورزشکاران عزیز در ورزشگاه انقلاب در حال تمرین و آماده‌سازی هستند.

خان‌فینی در ادامه به موضوع کمبود تامین اعتبار و مشکلات این قشر ورزشکار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود 100 ورزشکار نابینا در سطح استان مشغول ورزش هستند که البته تعداد این ورزشکار بیش از این تعداد است ولی به دلیل مشکلات مالی محروم و از ورزش کنارگیری کردند.

 رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان استان البرز با بیان اینکه ورزش علاوه بر تاثیر در سلامتی افراد دارای معلولیت، از انزوا آن جلوگیری می‌کند و باعث فعالیت آنها در اجتماع می‌ شود، گفت: این ورزشکاران همیشه افتخار آفرین بوده و هستند بر مسئولان لازم است مشکلات این قشر را نادید نگیرند و حمایت کنند تا حضور پررنگی در جامعه ورزشی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی