Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال معتمدی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مانور جهادی وصول مطالبات از مشترکین بدهکار برق در شهرستان های ۹ گانه این استان با مشارکت ۱۸۶ نفر از پرسنل این شرکت در قالب ۶۷ گروه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری اجرا شد. 

وی تاکید کرد: این مانور در راستای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر و با هدف وصول حداکثری مطالبات معوق در نواحی ۹ گانه استان با مشارکت پرسنل واحد های معاونت مشترکین، اتفاقات، عملیات و تمامی پیمانکاران حوزه های وصول مطالبات، نصب کنتور و برق های غیر مجاز با رعایت تکریم مشترکین بدهکار برق برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدی زاده تصریح کرد: از مجموع  ۱۸۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بدهی شرکت برق استان، ۴۴ درصد مطالبات معادل ۸۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به دستگاه های اداری با عنوان تعرفه عمومی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکین خانگی با ۳۸ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان درصدی معادل ۲۱ درصد بدهی های این شرکت را بخود اختصاص داده اند.

معتمدی زاده، میران بدهی مشترکین تجاری به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را ۳۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان معادل ۱۷ درصد مطالبات این شرکت از مشترکین خود برشمرد.

وی گفت: مشترکین صنعتی در این استان ۱۵ درصد بدهی ها معادل ۲۶ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان را بخود اختصاص داده اند و مابقی مطالبات این شرکت مربوط به تعرفه کشاورزی با کمترین مبلغ و درصد بدهی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مشترکین برق شهرستان بویراحمد با ۷۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و ۴۱ درصد بدهی ها بیشترین مطالبات این شرکت را دارند.

معتمدی زاده عنوان کرد: مشترکین برق در شهرستان گچساران ۲۹ درصد معادل ۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را از آنِ خود کرده اند.

وی بیان کرد: مشترکین برق در شهرستان کهگیلویه با ۱۳ درصد بدهی ها معادل ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در رتبه سوم مشترکین بدهکار به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد قراردارند و مشترکین برق شهرستان دنا با ۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان با شش درصد بدهی ها در جایگاه چهارم بدهی ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد میزان بدهی مشترکین برق شهرستان چرام را هفت میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان با چهار درصد بدهی عنوان کرد.

معتمدی زاده تصریح کرد: در شهرستان باشت هم مشترکین برق مبلغی به میزان شش میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان با چهار درصد بدهی ها بدهکار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکین برق در شهرستان بهمیی هم با پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و با سه درصد بدهی ها در جایگاه هفتم بدهکاران برق استان قرار دارد.

معتمدی زاده، روش های پرداخت بدهی برق مشترکین را مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین شرکت توزیع در نواحی، دفاتر پیشخوان، ارسال شناسه قبض به سر شماره ۳۰۰۰۷۵۱۲۱، استفاده از اپلیکیشن برق من، استفاده از برچسب های QRcode نصب شده و یا مراجعه به پورتال اینترنتی شرکت توزیع برق استان، به آدرس  billing.kbedc.ir عنوان کرد.

 ۲۷۸ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از ۲۲۰ هزار مشترک آن را مشترکین روستایی تشکیل می دهند.

برچسب‌ها انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد یاسوج انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برق در شهرستان میلیون تومان درصد بدهی ها مشترکین برق معتمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳